1

248 10 6
                                    

Önündeki aynaya tekrar baktı genç çocuk canı açıyordu, kalbi acıyordu...
Buna daha fazla dayanamıyordu, o ikisini yan yana görmeye... Sevgili olduklarından bu yana bir hafta geçmişti ve James Potter o bir haftanın her dakikasında yıkılmıştı.

Bir kaç kez kriz geçirmişti, o gecelerde James bir yandan hıçkırarak ağlayarak bir yandan da sinirle her yeri yıkarken gidip hesap sormaması için Sirius'u tutmak epey bir zor olmuştu.

Kardeşi, bu hayatta en çok değer verdiği kişi olan James Potter'ın Lily evans yüzünden kendini harap etmesinden nefret ediyordu Sirius, kendine her zarar verdiğinde o kıza hesap sormak istiyordu, o kız her James'e lanet attığında James'in yatağının köşesinde sevdiği kızın kendisinden nefret ettiği için ağlamasının hesabını sormak istiyordu...

Sirius Black bir çok şey yapmak istiyordu...

James son bir kez daha ayna daki yansımasına baktı, yüzünde buruk bir gülümseme vardı...

Ölünce Lily'sini istediği gibi izleyebilecekti. O ölünce Lily'si James Potter ile bir daha uğraşmak zorunda kalmadığı için mutlu olacaktı, bu James Potter için yeterdi...

Genç adam gözlerinin kararmaya başlamasıyla yavaşça nefesini verdi...

Ölümü eski bir dost gibi kucaklamak için oradaydı...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Merhaba,

Normalde bu bir dram hikayesi zaten ilk bölümden bile anlaşılıyor

Ama bir sorun var! Ben bu hikayeyi kafamdaki gibi yansıtamayacağımdan çok korkuyorum ve zaten ilk defa dram türü bir şey yazıyorum o yüzden lütfen hatalarımı mağdur görün...

James Potter'dan KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin