miluju ho?

156 13 4
                                    

Slyším nějaké hlasy, ale už vidím jen tmu a přestávám vnímat.
---------------------------
Ráno mě zaslepí slunko, které pálí na mě kůži. S bolestí hlavy a hrudi se posadím a porozhlednu se. Nakonec se mi upře zrak na jednu spící osobu vedle mě, která mě drží kolem pasu. Zrudnu až na zadku. A snažím se dostat z jeho sevření. I když nechcu. Je to tak příjemné. Mít vedle sebe osobu, kterou miluj... Ne, ne, ne, ne. To není pravda okrikoval jsem se v hlavě a dostal se z jeho sevření. Jdu si udělat snídani, ale cestou z místnosti mi nohy vypověděli službu a já spadl. *Auuu* sykl jsem a kageyamu to nejspíš vzbudilo a rychle ke mě přiběhl. *C-co se stalo?! Je to něco? Bolí tě něco?* Měl jsem o něj strach i když upadl může se mu něco stát. Mám ho rád a nechci o něj přijít. Nechci si to moc přiznat, ale... Mám ho možná rád i víc než by se mělo. *Nic mi není jsem v pohodě.* Usmál jsem se na něj, jenže... Falešně. Bolelo to neříkám nic. Jen mi vadilo to, že se o mě Tobio strachuje. I když to je trochu jinak. Vadilo mi, že musí trávit furt se mnou čas a nemá žádný osobní prostor. Furt mu přidělávám práci. Ten úsměv... Srdce mi říkalo, že je něco špatně. Jenže já ho neposlouchal. Když jsem po chvíli vstal že země furt to bolelo, ale ne jako předtím. Už jsem mohl aspoň trochu chodit. Z ničeho nic začal Tobiovi svítit telefon.
D - Daichi
K - Kageyama

D: Čau... Hej máte dneska čas?

K: Záleží na co?

D: Chtěli by jsme se zase s vámi setkat... Víš dlouho jsme neviděli Hinatu a taky by jsme mu chtěli aspoň trochu pomoct.

K: dobře zachvily se ozvu
Uvidíme co řekne hinata.

A s tímhle rozhovor zatím  skončil.
*Hej hinato? Psal mi Daichi jestli se s nimi nechceme sejít? Myslíš, že by si to mohl zkusit? Oni mají o tebe strach a chtějí tě vidět.* To co mi řekl mě překvapilo, ale měl pravdu. Mohli by jsme se vidět. Furt mám z toho strach. Ale snad to nebude tak hrozné. Snad se budou chovat jak Tobio. *Tak dobře* usmál jsem se abych zakryl ten strach

TAK JSEM TU S DALŠÍ KAPITOLOU😁 AŽ VYJDE DALŠÍ KAPITOLA TAK MĚ PROSÍM NEUKAMENUJTE ZA TO CO PLANUJU🙏

Život či SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat