4.BÖLÜM:

1.3K 124 12
                                    

28 Aralık 2014

Yifan zonklayan başıyla yöneltilen sorulara dikkatini vermeye çalışıyordu. Ama ne ağrıyan başı ne de düşüncelerinde gezen Yixing ona yardımcı olmuyordu.

Kameralar eşliğinde otelin bölümlerini dolanırken gözleri küçük bedeni gördü.

Göğsünde delik açmaya çalışır gibi derin bakıyordu küçük olan.

Nedenini bilmediği sancı gene oturmuştu sol tarafına sessizce.

Kimseyi umursamadan hızlı adımlarla karşısına geldi küçüğün. Gözleri birleşince acı kıyamet gibi patlamıştı ikisini göğsünde de.

Eli istemsiz küçüğün yüzüne uzandı. Parmakları çenesinde gezerken tüm vücudu hüzünle kavruldu ve

“Kimsin sen.” Diye fısıldadı. Dünya dönmeyi bırakmış zaman ikisinin gözlerinde durmuştu.

Etrafını saran patırtıyla ikisi de bulundukları transtan çıktı.

“Yifan! Ne yapıyorsun çekimleri tamamlamamız gerek.” Diye seslendi yönetmen uzun olana. Yifan kafasını sallayıp çekimlere geri dönmek için adımlarken duyduğu sesle dona kaldı.

“Kris!”

Adımları yere çakılı gibi kaldı. Nerden geldiğini bilmediği yabancı isim… tanımlayamadığı hislerle geri dönerek küçük olanı omuzlarından tutup

“Gece odanda ol Yixing çekimler biter bitmez yanına geleceğim. Beni bekle tamam mı? Konuşmamız gerek.” Diyerek onu bekleyen kalabalığın arasına karıştı.

Küçük akmaya hazır bekleyen gözyaşlarını geriye itip kafa salladı.

-----

Yixing, Yifan’ın gidişini izlerken vücudunda yükselen çaresizlikle başa çıkamıyordu.

Kris demişti ona.

Kris, Kris, Kris…

Rüyalarında ona fısıldayan adamdı Kris…

Titreyen bacaklarıyla kendini odasına çıktı.

Yorgunca bedenini yatağa bıraktı. Gözlerini yumdu…

Uyuduğunu bilmeden uykuya daldı ve rüyalar tekrar onu içine alıp çevreledi.

-----***------

12 Şubat 1449

Yixing tüm vücudunu yakan acıyla uyandı.

Aylardır vücudunda adım adım ilerleyen acı artık katlanılmaz hale gelmişti.

Dişlerini sıkıp nefes almaya çalıştı. Solukları sıklaşırken ciğerlerine giren hava azalıyor gibiydi. Acı vücudunda alev gibi yükselirken bacaklarını kendine doğru çekti. İyice kasılırken yumruk yaptığı elleri titriyordu.

Ses yapmamak için yanaklarının içini ısırdı. Kanın toprağımsı tadı ağzına yayılırken durdurmaya çalıştığı ufak bir inilti yükseldi boğazından.

Ufacıkta olsa duyduğu sesle Kurbanına döndü Kris.

“Yixing?”

Yixing gözlerini daha sıkı kapatıp uyuyor gibi görünmeye çalışmıştı. Çünkü cevap vermek için ağzını açtığı an vücudunu saran o yakıcı acı dudaklarından çığlık gibi dökülecekti.

Kurbanı cevap vermemişti ama bir terslik olduğu aşikardı Canavar için.

Kris, Kurbanını kendine doğru çevirirken kasılmış yüzünü elleri arasına alarak

LOVE ME, AGAIN «bitti»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin