CONFESS ME: BÖLÜM 21

144 17 113
                                    

CONFESS ME| BÖLÜM 21"Güven bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME| BÖLÜM 21
"Güven bana.."

♦️Sana

Kim Taehyung'un yanına geleli yaklaşık 2 saat oluyordu fakat onda değişen hiçbir şey yoktu.

Uyansaydı benim için daha kötü olurdu gerçi. Bir çok şeyi yüzüme vuracağından o kadar eminim ki..

Özellikle bu şeyi bizim yaptığımızı öğrenince neler yapacak tahmin bile edemiyorum.

DL, nolur nolmaz diye Taehyung'u yatağa kelepçelemişti zaten korkum bu yüzden değil, göğsüne yapıştırdığımız aletleri koparıp kendine zarar verir diye.

Ahh neden bilmiyorum..

Bana ne oluyor onu da bilmiyorum. Tek istediğim şey bu adamın zarar görmemesi.

Evet, ilk başlarda onu öldürmek için her şeyi yapabilecek biriydim bunu inkar etmiyorum ama DL o gün bize kanıtlarla gelince tüm sorularım cevap bulmuştu ve bu grubun suçsuz olduğuna inanmıştım.

Belki de bu yüzdendi onlara karşı bu değişen hislerim. Bunları sadece Tae'ye yormamalıydım..

Ben düşüncelerim arasında kaybolurken yatakta oluşan hareketlenmeyle kendime geldim.

Hızla ayağa kalkıp yanına gittiğimde önce gözlerini kapayıp bana tebessüm etmiş sonrasında, "Tanrım, zehir yüzünden öldüm de cennete mi düştüm acaba?" dedi.

Hadi ama, beni bir hayal olarak görüyor olamaz değil mi?

Küçük bir kıkırdayıp yanına oturdum. Yatak tek kişilik olduğundan hareket alanım dardı.

"Zehir yüzünden yataklara düştün Kim Taehyung ve hayır, hala dünyadasın." dediklerimle gözlerini yeniden kapatıp açmış esnemek için gerinmeye çalışırken yatağa bağlı olduğunu fark etmişti.

"LAN! NOLUYO BURDA? BEN EN SON ÖLÜYORDUM AMK! ARKADAŞLARIM NERDE? BEN NEDEN BURADAYIM? SEN NİYE YANIMDASIN AQ?" Yaşadıklarını hatırlayınca daha da hareketlenmeye başlamıştı ve zincirlerinden kurtulmaya çalışıyordu.

"Hey Taehyung, kendine gel. Oradan kurtuldun ve şu an iyileşiyorsun. Zincirlerinden kurtulmaya çalışmak yerine buna sevinmeye bak." Yan bir gülüş takınıp yataktan kalktım.

Ama o susmadı tabi, "Sen benim orada olduğumu nereden biliyordun?" Sorduğu sorulara cevap vermeyecektim fakat bu tarz sorulara bir cevabım vardı elbette.

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin