Lisa သတိရလာတော့ ဆေးရုံပေါ်ပြန်ရောက်နေပြီဖြစ်သည်......
"Jenn......Jennရော............” သူလက်တွင်သွင်းထားသော dripကိုဆွဲဖြုတ်လိုက်သည်...... သွေးများပန်းထွက်လာသည်..... သူဂရုမစိုက်မိ..........
"Jenn........ဘယ်ရောက်သွားပြီလဲ.....”
"LiLi သတိထားဦးလေ........Jennie ကလေယာဥ်နဲ့ပါသွားပြီ.......”
Chaeyoung စကားကြောင့် သူကုတင်ပေါ်ပြန်ထိုင်ချမိပြီး......
ကလေးတစ်ယောက်လိုငိုကြွေးနေမိသည်.........................................................
ထိုမြင်ကွင်းကို yumiတစ်ယောက်ကြည့်ကာတစ်ယောက်ထဲသဘောကျနေမိသည်................ lisa ထိုကဲ့သို့ခံစားနေရသည်ကိုလာချောင်းကြည့်ပြီး တစ်ယောက်ထဲ ရီနေတော့သည်...
............................................................
"Jenn......ပြောတော့ ကိုယ့်ကိုစောင့်နေပေးမယ်ဆို......ခုတော့ထွက်သွားပြီလား........ ကိုယ်မင်းမရှိရင်အသက်မရှင်နိုင်ဘူးဆိုတာမသိဘူးလား......” သူပြောရင်းငိုရင်း.......... ပြေးထွက်သွားပြန်သည်.........
Chaeyoung လဲ lisaနောက်သို့ပြေးလိုက်ခဲ့ရတော့သည်......(chaeကလေး ပြေးလိုက်နေရတာ မောနေတော့မယ်😁)
Lisa skybarပေါ်သို့တက်လာခဲ့သည်..... ထို့နောက် လက်ရန်းပေါ်တက်ရန်ပြင်လိုက်သည်...... chaeyoung လဲ သူ့အကြံကိုရိပ်မိသွားသဖြင့််အနောက်မှ ပြေးချုပ်ထားလိုက်ပြီး....."Lili စိတ်ထိန်းဦးလေ......... စိတ်ထိန်းမှပေါ့......... နင်ဆေးရုံကဆင်းရင်ငါ sooဆီမှာ Jennieအကြောင်းစုံစမ်းပေးပါ့မယ်........ ပြီးတော့လဲငါ အကုန်ရှင်းပြပေးပါ့မယ်.......”
"Chae နင်တကယ်ပြောတာလား....” lisaငိုရင်းမျက်ရည်များကြားမှမေးလိုက်သည်.....
Chaeyoung Lisaယခုလိုခံစားနေရသည်ကိုမကြည့်ရက်သဖြင့်ခေါင်းညိတ်ပြလိုက်ကာ.....
"အဲ့ဒါ ကြောင့် ဆေးရုံမြန်မြန်ဆင်းရအောင် အစားများများစားရမယ်နော်.......”
Lisa ခေါင်းမြန်မြန်ညိတ်ပြလိုက်လေသည်.......
ဆေးရုံတွင်တစ်ပတ်ခန့်နေပြီး lisaပြန်လည်ကာထူထူထောင်ထောင်ဖြစ်လာသဖြင့် ဆေးရုံဆင်းခွင့်ရသည်..
...........................................................
ဆေးရုံဆင်းသည်နှင့်တစ်ပြိုင်နက် အိမ်သို့မပြန်သေးဘဲ Jisoo ၏ coffee shopသို့ နှစ်ဦးသားထွက်လာကြသည်
YOU ARE READING
Love at first sight 😍
Romanceချစ်တယ်ဆိုတာမင်းနဲ့တွေ့မှသိလာတာပါ...မင်းကိုမြတ်နိုးတယ်.... မင်းဟာကိုယ့်ရဲ့အချစ်ဦးပါ.... ခ်စ္တယ္ဆိုတာမင္းနဲ႕ေတြ႕မွသိလာတာပါ...မင္းကိုျမတ္နိုးတယ္.... မင္းဟာကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ဦးပါ....