MLG 49 💙

26 2 0
                                    

Jin sun, hari ke hari dia jarang bertemu dngan jinyoung. Dua2 kini mula sibuk dngan dunia sendiri. Ad juga jinyoung melawatnya, itu pun seminggu yg lalu selepas pergaduhan mereka.
Sudah lama, rindu ada lahh juga.

Jinsun  menghelakan nafas lega, bahunya terasa tegang, beg sandang berisi laptop diletak atas meja.  Dia pergi ke arah dapur. Gelas diambik dan air putih dituang. Lega itu laa dia rasa. 

Tingtong~~

Bunyi loceng pintunya kedengaran,  gelas diletak dan dia menuju ke arah pintu utama.

Tingtong~~

"yeer  tunggu sekejap"

Pintu dibuka.  Terkejut sedikit melihat kelibat didepanya. Rambut yg dah memanjang sedikit serabut,  kot digantung di lengan. 3 butang teratas tidak dibutang.

Bae jinyoung.

"awk?"

"jin sun sayang" 

Badan jinyoung terus rebah . Jinsun sempat menahan badan jinyoung dripda terjatuh.  Masih separa sedar tidak lah seberat mana.

"awk kenapa ni. "

"sa. Saya rindu"

Badan jinyoung melucut kebawah. Jinsun kelam kabut menahan dirinya.  Ke belakang dan belakang akhirnya jatuh bersama. Nafsa hangat milik jinyoung terasa dilehernya.

"saya pun rindu awk bae" 

Jinsun mengusap lembut rambut2 jinyoung. Jinyoung tersenyumm. Dua2 penat,  nak mngangkat tidak berdaya, jinsun biarkan saja mereka begitu,  mata mula memainkan peranan,  lama2 jinsun terbuai.
.

"sayanggg wake up dah pagii ni"

Langsir diselak luas, cahaya matahari memasuki ruang dlm bilik jinsun.  Jinsun berkerut,,  seakan tidak mahu terbangun  jinsun tarik selimut menutupi kepala. Kembali tidur.

"hey sayang bangun laa sya dah masak breakfast utk awak ni"

"jangan ka- hah jinyoung"

Jinsun terus terbangun.  Baru teringat memori yg lepas2.   Jinyoung melihat jinsun.   Pagi2 rambut serabai pun cantik.

" sayangg wake up, nak gi mandy dulu ke nqk makan dulu ni ppalii"

" awk tak pergi lagii?  Kerja awk mcm mnn?"

" jangan risau pasal saya, appa ada kan backup ksrja saya sekejap. Hari sahariaaaan suntuk saya dengan awk jerr,  ppalibwa bangun, kita pergi buat aktiviti kita nanti"

Tangan jinsun ditarikk,  jinsun hanya mengikut,  tuala diambik dan letak kan pada kepala jinsun.  Ditolak lembut ke dalam bilik air.

" saya tunggu awk dekat bawah. Nanty pakai baju yg saya sediakan"

"jinyoung no need to do this"

" haip,  ikut cakap saya, klau takk!"

Jinyoung setapak ke arah jinsun. Membulat mata jinsun, pintu terus ditutup dengan kuat.  Jinyoung ketawa kecik.

" awk gila jinyoung"

" yerr saya gila, gilakan awk  sorang"

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now