~Solliciteren~
"*Zucht* daar gaat ie dan." Ik mag naar binnen." Jij bent dan vast Eva." "Ja dat klopt." "Ik ben Jan. Ga maar zitten. Waarom wil je deze baan?"
"Ik heb als kind mijn vader vermoord aangetroffen in de woonkamer. We hebben de daders niet gevonden. Ik wil mensen helpen die hun dierbare zijn verloren en de dader vinden, omdat ik weet hoe erg het is als ze niet worden gevonden."
.......................................................................................................................................................................................................................................................3 dagen na het gesprek ontving ik een brief. "Ik ben aangenomen!!!!" Gelijk belde ik mijn beste vriendin Tessa om het goede nieuws te vertellen. Ik moet op maandag 27 Maart beginnen. Dus nog maar 4 dagen.
.......................................................................................................................................................................................................................................................
Maandag 27 Maart
Ik word naarvmijn bureau begeleid en daar leggen ze me nog van alles uit. Niet veel later komen mijn nieuwe collega's aanlopen. Het zijn 3 mannen. De eerste heet Tim. De tweede heet Casper. En de derde (de teamleider)heet Paul.
"Jij moet onze nieuwe collega zijn" zegt Casper. "Dat klopt. Ik ben Eva."
JE LEEST
DE EERSTE KEER...
Mystery / ThrillerVa (21) heeft als 9-jarige haar vader vermoord in de woonkamer gevonden. De politie heeft geprobeerd de dader te vinden, maar dat is niet gelukt. Nu 12 jaar later wil ze heel graag bij de politie....