Kapitola 1

22 3 3
                                    

,,Kde to jsem?'' protestoval Steve když se objevil v záhadné zemi. ,,Vypadá to, že tu nejsem sám, protože vidím zrovna někoho dole.'' Sešel dolů z kopce a zeptal se rychle bez pozdravu

,,Taky seš tady ztracená? protože já jo.'' 

,,Ano," odpověděla, ,,taky jsem ztracená"

,, Jinak jmenuju se Alex a jak se jmenuješ ty?'' 

,,Já se jmenuji Steve a omlouvám se, že jsem na tebe tak vyjel, byl jsem vystrašený z pocitu, že nevím, kde jsem."

,,V pořádku," odpověděla Alex, ,,ale teď si myslím, že by jsme neměli ztrácet čas povídáním, myslím že bychom se měli porozhlídnout okolo, abychom se aspoň trochu zorientovali, ať jsme kde jsme.'' 

,,No o tom, než jsem šel k tobě dolů se seznámit, tak jsem viděl kouř '' odpověděl Steve. 

,,Hmm.. asi je to teď naše jediná možnost, protože všude jsou tu stromy a ani jeden živý tvor," odpověděla Alex.

,,Tím pádem na co čekáme! Šel bych se tam podívat hned, mám pořádný hlad a navíc už se stmívá a začíná být zima,'' řekl Steve. Vítr pořádně foukal a rozvířil jim vlasy, když scházeli dolů z kopce. Netopýří skřek jim začínal kazit náladu. 

,,Doufám že nás pustí dovnitř, už mě začínají bolet uši," řekl Steve.

,, Zcela s tebou souhlasím,'' přikývla Alex. 

,,Jo a podívej, se není jen jeden dům, je jich tam tak 15!''dodal ještě Steve. Když konečně přišli k prvnímu domu a zaťukali, otevřel jim vesničan a vyzval je dovnitř. 

,,Jen pojďte dál, moc návštěvy tady není, budu rád, pokud budu váš první hostitel,'' řekl vesničan. Alex a Steve vkráčeli do domu. Dům byl zevnitř velmi útulný a vonělo to tam čerstvým chlebem. Vesničan jim podal čaj a krajíc chleba a vyzval je ať si sednou. 

,,Vidím, že jste tady nový, nemám pravdu?'' zeptal se vesničan. 

,, Ano," opověděli oba nejednou'. 

,,No hned vám to všechno vysvětlím, pro začátek jmenuju se Bert, teď aktuálně se nacházíte v Minecraftii - to je tahle celá země no a teď jste ve vesnici která se nazývá Oak Land.'' 

,,Vím že to jméno nezní úplně normálně, ale tak se tahle vesnice jmenuje.'' odpověděl vesničan. ,,Vůbec, jak se jmenujete a odkud pocházíte vy dva?'' 

,,Já se jmenuju Alex, no ale nevím odkud pocházím ani kde jsem se tady vzala,'' jako první se ozvala Alex.

 ,,To zní zajímavě a zároveň smutně, a co vy mladý pane?'' dodal Bert.

 ,,Já jsem na tom silně podobně, jen se akorát jmenuju Steve.''

 ,,No určitě máte na mě spousta otázek, ale na to teď není čas. Je noc a začíná to být venku nebezpečné," varoval je Bert. Alex a Steve se na sebe podívali a bez jediného slova si šli lehnout.

 Ráno je probudilo slunce a hluk který vycházel z venku. 

,,Á vidím že jste vzbuzení,'' řekl Bert. ,,Musím říct že jste spali opravdu dlouho už je 10:00 a všichni čekají venku, aby se na vás podívali, protože jak jsem říkal - my tady návštěvy moc nemáme.'' 

,,Kdo na nás čeká?'' zeptal se Steve. 

,,No přeci všichni vesničani a sám pan starosta, už se neloudejte a oblečte se. Připravil jsem vám nějaký prádlo a dole snídani, oblečení není nejnovější, ale lepší než nic,'' dodal Bert a sešel si popovídat ven s vesničany. 

Alex a Steve na sebe navlékli prádlo a šli rychle posnídat. Snídaně byla obvyklá, byl tam chleba  a zbytky upečeného masa. Alex a Steve si ani nepovídali kvůli té nervozitě, bylo to nepříjemné vědět, že na ně čeká tucet vesničanů. Když konečně posnídali, vyšli ven. Ozývalo se spousta hlasů, některé byly pozitivní a některé ne. Nakonec všechny utišil starosta a začal mluvit. 

,,Dnes jsme se tady sešli, abychom uvítali nové cizince, nabízíme vám pobyt na jak dlouho chcete, ale s jednou podmínkou - budete něco pro tuhle vesnici dělat - například být farmář, rybář, dobrodruh... Samozřejmě nemusíte tady být, jen pokud tu budete chtít zůstat. Až si vyberete svoji profesi, zajděte za mnou do mého domečku na kopci. Znova opakuji, můžete být čímkoliv, jenom pamatujte na mojí podmínku - musí to prospět vesnici.'' Poté se starosta otočil a odešel do svého domečku. Všude se začali ozývat otázky jako - Proč brát cizince do vesnice ? Proč je nechat pracovat pro prospěch vesnice, když se o sebe stejně dokážeme postarat?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dobrodružství v MinecraftuKde žijí příběhy. Začni objevovat