"Kendini Sev"

5 1 0
                                    

Acılarla büyüyorsun belki de seni sarsan, seni üzen bir olay yada insanlar olmasaydı nasıl büyüyecektin..

"Çünkü aslında insanlar büyütür bizi.."

Yaşın 10 olduğunda da büyüyebilirsin yada yaşın 20 olduğunda küçük olabilirsin

Çünkü insan yaşadıkça büyür, yaşadıkça olgunlaşır, yaşadıkça fark eder zamanın değerini, hayatın kısalığını, hiç beklemediğin bir anda kaybedersin aslında, sevdikleriniz o yapmaz dedikleriniz yapar. Aslında ilk yarayı en yakınım, en güvendiğim dediğin yaralar seni 15 yaşında liseye geçersin "BÜYÜDÜM" dersin mutlu olursun.

18'ine girdiğinde artık özgürüm bana kimse karışamaz eve istediğim saatte girer istediğim saatte çıkabilirim dersin.

Ama aslında o öyle değildir. 18 yaşında basarsın kendi ayağının üstüne bizleri asıl büyüten yaşımız değil rakamlar değil bizi büyüten, bizi olgunlaştıran yaşadıklarımızdır. Yaşadıklarımızla büyür yaşadıklarımızla anlarız hayatın zorluğunu..

İlk arkadaş darbesi..

Yapmaz dersiniz o benim en yakınım o bana yapmaz dersiniz inanamazsınız günlerce ağlarsınız ama yaparlar hani derler ya ailenizden başka kimseye değerinden fazla sevgi gösterip güvenmeyin sıkıntınız mı var bir derdiniz mi var ailenizle paylaşın ablanız abiniz kardeşiniz yada bir kağıda tüm derdinizi yazıp içinizi döküp o kağıdı yakabilirsiniz.

Aslında bitti dediğimiz anda başlar bazen hayat nefes alamazsınız âdeta boğulursunuz sanki derin bir okyanusta nefes almak için çabalıyorsunuz. Ama yüzme bilmiyorsunuz ve o okyanusun can kurtaranı yok aslında o can kurtaran sizsiniz. Düştüğünüzde başkasının gayretiyle değil kendi gayretinizle tekrardan ayağa çok daha güçlü kalkarsınız.

İlk aşk acısı, ilk kalp kırıklığı, ilk göz yaşı, aldatılırsın günlerce ağlarsın terk edilirsin günlerce ağlarsın odana kapanıp kimse duymasın diye yorganın altında sessiz sessiz ağlarsın hüngür hüngür ağlayamazsın bile ağladığın için utanırsın utanmamalısın yeri geldiğinde hüngür hüngür ağlamalısın çünkü sen ayıp bir şey yapmıyorsun asıl seni bu duruma getiren kişi utanmalı halinden kimse için göz yaşı dökmeyin unutmayın ki sizin bir damla göz yaşınız her şey den daha değerli.

"Döktüğünüz tek bir damla göz yaşı bile cehennemde sizi üzen kişinin kabir azabı çekmesine sebep oluyormuş."

Belki çok zordur unutmak unutamazsın günler geçer aylar belki seneler her anıda her şeyde her yerde aklına gelir yoldan birisi onun gibi yürür onun gibi kokar onun gibi güler aklınıza gelir solunuz acır sanki bıçak saplanır yüreğiniz acır ama yazamazsınız beklersiniz ama oda yazmaz zamanla unutursunuz,zamanla..

Nil Karaibrahimgil; Benden Sana

"Yalanlar söyleyecekler sözlerinden dönecekler buzdan kalpleri olacak acı sözleri olacak yaralayacak sanacaksın ama hep sen kazanacaksın.."

Sen çok güzelsin..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACININ RUHUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin