Her insan gibi oda her geçen gün değişiyor ve Justin' in değişimleri olay oluyor. Giyim tarzı, saç şekilleri, davranışları, takıldığı ortamlar, arkadaşları vs vs. Yaptığı her hareket olumsuz olarak medya da paylaşılıyor. Daha çok "Kötüleniyor" diyelim. İlk çıkışı Kidrauhl' dı, sonra kestirdi, boyadı ve hep olumsuz tepkiler aldı. En son saçı sarıydı ve ben aşırı yakıştırdım o saçı. Belieber olmamış olsamda yakıştırırdım yüzü çok masum bi hal almış oldu ve ben bu halini seviyorum. Tüm Belieberlar seviyor. Ellen Show a çıktı ve gerçekten mutlu gözüküyordu. Saçları yüzünden söylenen olumsuzlukları umursamamış olması gerçekten mükemmel. İnsanlar onu kötülemek için her yolu deniyorlar. Bir insan buna kesinlikle katlanamaz, düşünsenize yaptığınız bir davranış yüzünden bütün dünyaya hesap veriyosunuz. Gerçekten sabrediyor. Ama yaptığı işi severek yapıyor bu ona güç veriyor. Yine konudan saptım kusura bakmayın. Her insan değişime uğrar ama çok başarılı, yakışıklı, ilham kaynağı vs biri iseniz çok kolay yargılanırsınız. Justin her değişime uğradığında onun yanında olacağım. OLACAĞIZ. Onu böyle mutlu görmek bizi gerçekten mutlu ediyor.
MERHABA ARKADAŞLAR BÖLÜMLERİ KISA YAZIYORUM KUSURA BAKMAYIN PEK VAKTİM OLMUYOR. TATİLDE BİLE OLSAK PROJE ÖDEVLERİ ÖĞRETMENLERİN VERDİĞİ TESTLER ANCA YAZABİLDİM.
OYLARSANIZ SEVİNİRİM. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Belieber'ın Hikayesi...
Fanfictionİlk Hikayem Umarım beğenirsiniz.Hikayemde hem bir Belieber'ı hem de kendi düşüncelerimi anlatıcam. İyi okumalar ^_^