Μία
Αμέσως βγήκα και την αντέκρουσε μαζί με την Σελινίνφε, η οποία κι αυτή έτρεξε από τους υπόλοιπους της αυλής της Έλενεν. Εγώ έβγαλα την βεντάλια μου κι εκείνη τα μαχαίρια, και αρχίσαμε να παλεύουμε μαζί της. Για βοήθεια ήρθε η Δερένλια, η κάτοχος του κιμέιν του Θανάτου, αλλά και ο Ρέονφ με το κιμέιν των Άστρων.
Ο Ρέονφ έβγαλε το ξίφος του και η Δερένλια στόχευσε με τα βέλη της. Και οι τέσσερις μαζί προσπαθούσαμε να την εμποδίσουμε. Ήρθαν κι άλλοι, αλλά είχαν μείνει ακόμα αρκετοί για να προστατεύσουν την Έλενεν και τον Νερ.
Όσοι είχαν μείνει στους κύκλους τώρα είχαν ενώσει τους δύο κύκλους για να μην έχουν έλλειψη ατόμων. Οι φίλοι μας ήθελαν να βγουν και να βοηθήσουν αλλά όσοι είχαν μείνει στον κύκλο για να τους προστατεύσουν τους εμπόδιζαν.
Όλοι μας χρησιμοποιούσαμε τις δυνάμεις μας. Ο Ρέονφ έσκιζε τον αέρα με την δύναμη των αστεριών, με τις δυνάμεις του κιμέιν Πήγασου αλλά η Λελμούνα κινούνταν πολύ γρήγορα. Η Δερένλια ήδη είχε προσπαθήσει δύο φορές με τα βέλη της αλλά όλα τα απέφευγε. Εγώ όσα κι αν είχα ζωντανέψει είτε τα απέφευγε είτε τα διέλυε με ξόρκια.
Μέχρι που είχαμε μείνει όλοι μας να παλεύουμε με ακόμα μία φορά μέχρι να ξεμεταμορφωθούμε. Η Σελινίνφε έκοβε ακόμα με τα μαχαίρια της που έμοιαζαν με αυτά του Γούλβεριν όπου πριν από λίγα δεύτερα στεκόταν η Λελμούνα, ώσπου κατάφερε να την κόψει στο χέρι.
Ήταν σίγουρα κάτι. Τότε η Λιέν χτύπησε με την μπαγκέτα της το πιατίνι της και απελευθέρωσε την δική της δύναμη, την σύγχυση. Η Λελμούνα αποπροσανατολίστηκε και κράτησε το κεφάλι της μπερδεμένη, πέφτοντας στα γόνατα. Και ο Κενάι την διαπέρασε με τα κατάνα του, θέτοντας σε απόλυτη ηρεμία. Ο Ρέονφ φώναξε μία εντολή:" Σε-ναρ" και η Λελμούνα τυλίχτηκε με ένα φωτεινό σκοινί.
Όμως ακόμα κι έτσι δεν ήμασταν ασφαλείς. Η πόρτα πλέον είχε παραβιαστεί και και δεν μπορούσαμε να εκτελέσουμε κάποιο από τα αρχαία ξόρκια γιατί δεν ξέραμε κάποιο, αλλά ακόμα κι αν ξέραμε σίγουρα δεν θα ήμασταν ικανοί για να τα εκτελέσουμε.
Άρχισαν να μπαίνουν κι άλλοι φύλακες και στρατιώτες. Όσοι είχαν χρησιμοποιήσει και την τελευταία τους φορά τώρα ξεμεταμορφώνονταν, αφήνοντας τους έτσι ανυπεράσπιστους. Εγώ ακόμα δεν είχα χρησιμοποιήσει την τελευταία μου φορά έτσι μπορούσα να κλωτσάω όποιον ήθελα προς το παρόν.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...