proslo je vec 4 mjeseca...ja i Emilly smo se jako zblizili i veceras je moram nesto pitati..
Da li ce biti moja djevojka..huuh..nadam se da ce pristati..izgleda da joj se jako svidjam..To je dobro..
E:sta je dobro
H:ma ovaj nista hah onako razmisljam vidi mi vec duze vrijeme izlazimo i moram ti nesto reci..
E:a sta to?
H:ma veceras cu ti reci
E:uhm..pa ok ehh Harry moram ici na posao bye
H:bye love
polako sam izasao iz stana i otisao na svoje staro mjesto u mracnoj ulici..Hej..ti ostavi je na miru!!
H:ko je to?
J:ja!
H:haha Josh!? ti ces kao da mi naredis
J:gledaj stalo mi je do nje i necu da je ubije ona tvoj gospodar
H:ma da kao da je ti mozes zastititi
J:mogu i nisi svjestan sta sve mogu uraditi!
H:haha sigurno moj plan ide onako kako sam i zelio veceras ce postati moja djevojka i onda cu moci ostvariti plan
J:e pa neces moci!
H:kao ti nju volis i toliko se brines
J:da! ja nju volim !
H:e pa ne volis kao..
J:sta? kao ti? haha ti to ne mozes ni izgovoriti a kamoli osjecati!
H:ti ne znas kako je meni..ja nju..stvarno..
J:da sigurno da je volis ne bi je dovao u ovakvu opasnost..Styles..neces dobro proci
Otisao je..mozda je i upravu..kako sam tako glup..volim je!! i to jako..ali ne mogu da priznam..jednostavno nasa ljubav ne bi uspijela..i to me cini tuznom..a toliko sam daleko dogurao da ne zelim.sada odustati od plana..jednostavno..ne znam kako joj pomoci..kada mi onaj ..ne dozvoljaje..
Ohh..brzo se smracilo...
moram po Emilly..moram nastaviti sa planom..E:hej Harry..sta ti radis ovde
H:mah..ovaj ..moram te nesto pitati..
E:da?
H:Emilly Joans..oces li..
J:stanite!!
H:ti..ti sta radis ovde??
oci su mi polako postajale sve tamnije i tamnije..J:dosao sam da otkrijem istinu..Emilly Harry..on i njegov sef namjeravaju da te ubiju..ha! da li ti je to spominjao..da li je?? on je demon! i to najveci i najzlobniji od sviju!
Samo pogledaj mu oci
E:Harry..molim te okreni se ..dokazi da grijesi..
nisam se pomakao..
E:Harry!! okreni glavu da ti vidim oci!!
polako sam se okrenuo..
vidjeo sam suze u njenim ocima..brzo je otrcala kod Josha..H:ne..vidi mogu ti objasniti..
E:ne..ne..Boze kako sam ja glupa..zaljubila sam se u tebe!! a ti me zrlis ubiti!! kako jadno..
H:vidi volim te!
E:i kako da ti vjerujem..molim te..Harry..
H:Ne!!! ne smijes otici sa njim opasan je!
J:jao..reci mi neko ko je demon..
H:ja..
osjetio sam lance na rukama..okrenuo sam se..Gospodar..
osjetio sam da mi krvari usna..udario me..i tako vise puta..a Emilly je samo gledala..i otisla je..Boze..kako cu ovo ispraviti..on je cudoviste..Josh je vampir..
YOU ARE READING
"razliciti svjetovi"
Mystère / ThrillerSve ovo govori o sedamnaestogodisnjoj djevojci po imenu Emilly.. Obicna djevojka sam prelijepom dugom kosom i prelijepim sivim ocima..ostavljala je sve bez daha.. Mnogi su pokusavali da dobiju njenu ljubav ali nisu uspijeli.. Mislili su da to niko n...