Άρης POV
1 μήνας μέχρι να...
Πέρασε ένας μήνας, ένας μήνας μακριά από την Αθήνα, ένας μήνας μακριά από την παρεα μου, ένας μήνας μακριά από την συνηθισμένη και καθημερινη ζωή που είχα, ένας μήνας μακριά από εκείνη, ένας μήνας εδώ στην Θεσσαλονίκη.
Μου εχουν λείψει όλοι και όλα. Ακόμα και όταν έσπαγα τα νευρα στους καθηγητές και με πέταγαν έξω. Οχι ότι εδώ δν τα κανω αλλά στο παλιο μου σχολείο ήταν αλλιώς.
Ο Δεκεμβριος μας υποδεχθηκε με μια μεγάλη καταιγίδα.
Δεν με χαλάει. Μου αρέσει ο χειμώνας, δν κρυωνω άλλωστε τόσο με ένα φουτερ ειμαι και το δερμάτινο τζάκετ που φοράμε όλοι στην συμμορία.
Παλι καλά που έχω την συμμορία και ξεχνιεμαι από το να σκέφτομαι εκείνη.
Ουτε το όνομα της δν θελω να πω. Κάθε φορά που την σκέφτομαι πινω όλη την ώρα μετανιώνοντας που έφυγα.
Ειχα φτάσει στα πρόθυρα να γυρίσω πισω αλλά κρατήθηκα. Δν κανω για εκείνη. Ειμαι στην μεγαλυτερη συμμορία της Ελλάδος. Με ναρκωτικά, όπλα, κομπίνες με άλλες συμμοριες όπου δν αστιευονται και μπορουν να σου ανοίξουν το κεφάλι με σφαίρα.
Αν και θα μπορουσα να την προστατεψω από όλα αυτά αλλά ειμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα μάθαινε την αλήθεια και τι ακριβώς κανω.
Τότε έβαλα τον Μάριο με τον Χρήστο να πουν αυτά τα ψέματα για να με μισήσει πιο πολυ.
Που έφτασα σε σημείο να κάνω την Αλινα να με μισεί κιαλλο. Δν μας έφτανε η αιώνια εχθρα που είχαμε τόσα χρόνια από το γυμνάσιο πανω που φέτος τα ψιλό βρήκαμε όλα κατέρρευσαν.
Δεν πειραζει καλυτερα έτσι.
Τώρα κατευθυνομαι στην αποθηκη όπου έχουμε, περιμενουμε να παραλαβουμε καινουρια όπλα.
Κάναμε καλή συμφωνία με την άλλη συμμορία. The seperates και the dragons κανουν καλή ομάδα.
Όταν οι άλλες συμμορίες έμαθαν ότι συνεργάστηκαμε με τα “ερπετά” μαζευτηκαν και κάποιοι τρομαξαν γιατί και εμείς αλλά και αυτοί είμαστε μεγάλες συμμορίες.
Αρ- πως πάει μάγκες?-
Ραφ- καλά αρχηγεε, σε λίγο μου είπαν πως θα έρθουν τα όπλα- μου λέει ο ραφ. Ωραία να τελειώνουμε και με αυτά να ησυχάσουμε και λίγο. Εχω ασχοληθεί αρκετα με την συμμορία αυτό τον καιρό που έχω κλεισει πολλα ζητήματα.
YOU ARE READING
Enemies or not?
FanfictionΑρ- ΑΛΙΝΑΑΑ- Αλ- ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩ? ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. ΣΕ ΜΙΣΩ- Άρης και Αλινα, Αλινα και Άρης οι αιώνιοι εχθροί! άραγε θα γίνει κάτι μεταξυ bad boy και ένα καλο κοριτσι, βέβαια είναι και αυτή αγριόγατα!