The Xmas dance day|15

248 22 66
                                    

Αλίνας POV

1 βδομάδα μέχρι να...

Τελείωσε η κατάληψη της μιας εβδομάδας, για κάποιο λόγο ο Μάριος και ο Χρήστος απουσίαζαν από την κατάληψη και μου κίνησε την περιέργεια να μάθω το γιατί.

Βέβαια έχουν περασει 2 βδομάδες από την κατάληψη και αυτό το γεγονός. Αυριο είναι παραμονη Χριστουγέννων. Στο θεμα μας μας όμως.

Τους πήρα τηλέφωνο και μου το έκλεισαν στα μούτρα λέγοντας πως έχουν δουλειά και οι δύο και δν μπορούν να απαντήσουν.

Το συμπέρασμα που έβγαλα ήταν ότι με δούλεψαν γιατί δν ήταν ΚΑΝ Αθήνα αλλά είμαι σίγουρη ότι ήταν εκεί που είναι κι ο Άρης.

Αλλά δν θα κάτσω να χαλαστω κιόλας, ο Αρης έφυγε και πρεπει να το αποδεχτώ.

Γενικά ο Νοέμβριος πέρασε ήρεμα για μένα, σπίτι, σχολείο και διάβασμα, τα σουκου με τα παιδιά και που που έβλεπα και τον διευθυντή, όμως αυτό είναι λάθος και προσπάθησα να το σταματήσω αλλά δν μου βγήκε.

Δν σκοπεύω όμως να το συνεχίσω. Αρκετά τράβηξε όλη αυτή η ιστορία, κάποια στιγμή όλα τελειώνουν.

Και καλύτερα τώρα που είναι νωρίς, ας βρω κάποιον στην ηλικία μου και να μην χρειάζεται να κρύβομαι.

Btw η κατάληψη πέτυχε και με το παραπάνω, οι δάσκαλοι σήκωσαν τα χέρια ψηλά και υποχωρισαν.

Όχι που θα μας χάλαγαν τον χορό. Νόμιζαν ότι δν θα φτάναμε σε σημείο να κάναμε κατάληψη τον Δεκέμβριο και με το δίκιο τους ούτε μεις το φανταζόμασταν αλλά ο Χριστουγεννιάτικος χορός είναι το κάτι άλλο.

Δν την κάνουμε στην σχολική αίθουσα αλλά σε κάποιο εστιατόριο ή ξενοδοχείο όπου έχει αίθουσα χορού για να μπορούμε να χορεύουμε ζευγάρια.

Πάντα κάνουμε πρόβες ένα χορό με τα ζευγάρια μας και όταν φτάνει εκείνη η μέρα δείχνουμε το τελικό μας αποτέλεσμα.

Επίσης φοράμε μακριά λαμπερά,κομψά, επίσημα φορέματα ενώ τα αγόρια φορούν κουστούμια. Είναι απλά Τ Ε Λ Ε Ι Ο 

είναι κάτι διαφορετικό. Δν είναι ένα παρτάκι που απλά θα φορέσεις ότι σου κατέβει.

Γι αυτό δώσαμε μάχη όλοι 

Δν θα χάναμε αυτό τον τελευταίο χορό για φέτος. Μην ξεχνάμε πως εμείς τελειώνουμε, τελευταία χρονιά, οπότε όλοι μας θέλουμε να το ευχαριστηθουμε.

Αυριο είναι η σπουδαία μέρα και εγώ κάθομαι στο κρεβάτι. Είχαμε και σήμερα σχολ, όμως επειδή το έχω παραδώσει ΠΟΤΕ δν πάω. Ουτε γω ουτε τα κορίτσια.

Enemies or not?Where stories live. Discover now