Pohled Terky
Ležím u sebe v pokoji a čtu si knihu. Najednou se rozrazí dveře a v nich Lucka. ,,Terko, Terko!" křičí a sedá si ke mně na postel.
,, Ježiši Luci, co se děje tak vážnýho že tu musíš ječet jak na lesy" zasměju se. ,,Pamatuješ si jak jsem ti říkala že jsem sehnala ty lístky na Milionplus?" rychle na mě vyklopila. ,,No, jako nějak vim no, máš tam jít příští pátek se Sabčou ne?" ,,Tak vidíš že víš, no tak máme menší změnu plánu. ,,Jakou změnu plánu? Už jsem ti říkala že mě občas děsíš?" opět jsem se zasmála, ale Lucka na mě koukala dost vážně.
,,Nech mě domluvit teď se jedná o vážnou věc Terezo" řekla a bouchla mě do ramene. Sabča je nemocná, to znamená že je řada na tobě, jdeš tam semnou." řekla s nadšením. Hned jsem jí ale její radost překazila. ,, Tak to ne Luci, vždyť víš že já na tyhle akce nejsem. Nemůžeš tam jít s někým jiným? Však máš ty svoje kamarádky, který mají na tyhle věci stejný názor jak ty, vytáhni jednu z nich." řekla jsem mírně naštvaně, protože Lucka ví že tyhle akce vážně nejsem.
,, Ale no tak Terezo, víš jak dlouho jsme spolu nikde nebyly? Naposledy na začátku prázdnin a to už je dost dlouhá doba. Slibuju že tam budu celou dobu s tebou. Bude sranda. Prosím, prosím Teri." Já jen záporně zakývala hlavou. ,,Terezo je ti 22, je čas si užívat, jednou tě to nezabije. Přece mě tam nenecháš jít samotnou."
,,No dobře, ale tohle si nezvykej, takovýhle kompromisy nedělám často." odvětila jsem Lucce s úsměvem. Lucka vypískla a objala mě. ,,A ne že si tam zase najdeš nějakýho kluka a mě tam necháš." pohrozila jsem jí prstem. ,,Neboj mami" řekla Lucka a to už jsme obě dvě propukli v hlasitý smích.
Sobota 18:00
,,Terezko, jak si na tom?" zařvala na mě Lucka z koupelny čímž mě vyrušila z mého sledování Přátel. Najednou se rozrazili dveře: ,,Děláš si ze mě prdel, ty pořád ležíš? Vždyť to nestihneme." ,,Panebože neboj se, mám ještě dvě hodiny, běž se radši připravovat." protočila jsem očima. ,,Tak to ne holčičko, teď si tě beru do parády já, uvidíš, nech to na mě." s velkým nadšením odvětila Lucka a ukázala na křeslo.
O hodinu a půl později
,,Luci, není to moc, na mě je to hrozně výrazný." řekla jsem Lucce. ,, Ne, je to skvělý, musíš se taky někdy odvázat." Řekla s velkým nadšením Lucka. ,, A teď pojď už musíme jít".
,,Pardubice děkujem, byli jste úžasný!" zařval jeden z těch kluků. Náhodou to bylo super, sice jsem do teď nepochopila ani jednoho z těch potetovaných kluků, ale zábavu ti rozhodně udělají. ,,Tak půjdeme?" podívala jsem se na Lucku. ,,Teď?! Co blázníš? Teď to teprve všechno začne." jen jsem vyděšeně protočila očima a následovala Terku k baru. ,,Dva panáky" řekla Lucka barmanovi. ,,Ne, Luci, já nepiju" zaskučela jsem. ,, Teď nebo nikdy, jednoho malýho panáčka." řekla a poslala ho ke mně.
Zase ta hořkost, už dlouho jsem v sobě alkohol necítila. Musela jsem se zachvět. Bylo to silný.
,,Ještě další dva a červený víno, flašku!" zařvala Lucka. ,, Hele Luci brzdi, stalo se něco?" Ne, já mám dnes chuť se totálně ožrat do sraček! s velkým nadšením vykřikla a kopla do sebe panáka. Já ale její nadšení moc neopětovala. ,, Na ex, šup" rozkázala. Napodobila jsem ji a opět cítila alkohol, už to nebylo tak hrozný jako ten první. Mezitím barman přišel s flaškou vína a dvěma sklenicemi.
,,Tak na zdraví!" řekla jsem už mírně podnapilá, nepiju takže po dvou panácích jsem opilá hned. Vypili jsme pár flašek vína a přišel k nám jeden z těch potetovaných hlav. ,,Nazdar dámy, mohu vás pozvat na jeden drink?" řekl s laškovným úšklebkem na rtech. Při tom hypnotizoval Lucku takže jsem věděla že dnes zase dojdu domů sama.
,,Jo jasně proč ne." řekla Lucka. Tři panáky tý nejlepší becherovky co tu máte" odpovědel ten kluk. ,,Jsem Jakub" usmál se. ,,Lucka" představila se a rukou ukázala na mě. ,,A tohle je moje Terka." falešně jsem se usmála.
Z jednoho drinku se stali čtyři a před chvílí odešla Lucka s Jakubem, myslím že se jmenoval. Já jen sedím s další flaškou vína v ruce a jsem naštvaná na sebe že jsem radši nezůstala doma.
,,Co ty tady tak sama?" řekl chraplavý hlas. ,,Kamarádka utekla s nějakým stejně potetovaným klukem jako ty a nechala mě tady" odfrkla jsem. ,,Na, přisedni si." nabídla jsem mu. Tohle bych za normálních okolností nikdy neudělala.
Povídali jsme si asi dvě hodiny. S Dominikem se vážně skvěle povídá. ,,Já už musím jít, už je mooc pozdě." vysoukala jsem nějak ze sebe. ,, Počkej, jdu s tebou, myslíš že bych tě nechal jít samotnou? odvětil Dominik a podal barmanovi peníze.
Ten kluk má něco do sebe.
Pohled Dominika:
Za tuhle by mě Jakub pochválil, pěkná. Dobrý kozy a ta prdel. Myslím že už toho má holka za sebou dost. Ta bude moje. Hoši dneska bude zásun. Ve skutečnosti mi nezáleží na tom co holky cítí nebo že by se jim mohlo něco v noci stát, s Terezou jsem to cítil nějak jinak, prostě jsem musel jít s ní. A nebo sis chtěl jenom zaprcat Dominiku, řekl jsem si v duchu.
Pohled Terezy
,,Chceš?" nabídl mi cigaretu. My stáli před klubem a mně se nějak přestalo chtít domů. ,,Jo jasně, proč ne" další věc, kterou bych normálně neudělala. Po prvním šluku jsem se hned zakuckala, ale chtěla jsem další, přeci na tom něco jen je. Dominik se jenom zasmál.
Šli jsme parkem, alkohol na mě začal dost působit a já najednou byla už hodně opilá. Poprosila jsem Dominika jestli bychom si mohli sednout. Sedli jsme si na lavičku a povídali jsme si o všem možném. Musím uznat že je Dominik celkem fajn. Po asi půl hodině vytáhl z kapsy jointa a já se samozřejmě musela přidat. A od tý doby už mám úplný okno.
Pohled Dominika
Nakonec jsme neskončili na hotelu, ale na lavičce. Divný co? Dominik Citta si nezašukal, ale sedí s holkou na lavičce a povídá si. S ní nemyslim na sex, stačí mi že ji mám u sebe. Ted mluvím jak nějakej zkurvenej romantik. Jsem už fakt hodně na šrot když přemýšlim o takovejch sračkách.
Ahoj, tohle je můj první příběh. Nikdy jsem nepsala, píšu hlavně pro zábavu tak to prosím berte s nadsázkou. Budu ráda když mi napíšete zpětnou vazbu, po případně co mám poupravit nebo do příště vypilovat. Zatím vydám jenom jednu kapitolu. Napište jestli vůbec stojí za to vydávat nějaké další. Příběhy po sobě nečtu takže se omlouvám za chyby. S láskou vaše T.
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
RomanceNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.