5.Bölüm

88 4 0
                                    

İki abisi hararetli şekilde tartışırken Amy onları gizlice dinliyordu. Ama abileri tartışmaya o kadar dalmışlardı ki Amy nin orada olduğunu bile farketmemişlerdi. Amy sonunda bu tartışmaya dayanamayarak kendisini odanın içine attı. Abileri onu farkettiklerinde ikisinin de gözlerinden alevler fışkırıyordu. Amy abilerine baktı. Çok yakışıklıydılar. Ve Amy i ne pahasına olursa olsun korurlardı. Ama bu farklı bir olaydı. Halkları tehlikedeydi. Sonunda Amy kendisini feda etmeye karar vermişti. Hiç bir zaman ağlamayan o taş gibi yüz bugün farklı olarak daha üzgündü. Ama iki yıldır olduğu gibi şimdi de hiç biri yüzündeki bu değişimi farketmemişti. Duygularını saklama konusunda çocukluğundan beri çok iyiydi. Hiç bir zaman mantığını susturmamıştı. Şimdi de mantığı ona evlenmesini söylüyordu ne kadar iğrense de. "Kesin artık şu tartısmayı." dedi Amy otoriter bir sesle. Karşısındaki iki koca adam birer suçlu çocuk misali oturdukları koltukta başlarını önlerine eğmişlerdi. "Bana bunu neden söylemedin Leo?" evet beklediği bir cevap vardi. Neden? Leo hafifçe bogazini temizledi. "Bunları konuşmak için çok geç kardeşim sonuçta evleneceksin öyle değil mi ?" dedi tereddütle kardeşine doğru ilerlerken. Amy olduğu yerde dikleşti. Leo kardeşinin ne kadar asil oldugunu düsünmeden edememişti. Yüzündeki siyah maske kardeşini tamamlayan bir parça olmuştu. Evet siyah kesinlikle kardeşinin rengiydi. Hiç bir zaman prensesler gibi giyinmemişti. Sürekli binici kıyafetleri üzerindeydi. Bir eli kılıcında kaslarını belli eden bir savaşçı misali karşısında duruyordu. O ağır kılıçları kaldırmak her babayiğidin harcı değildi. Kız kardeşi ise bunu büyük ustalıkla yapıyordu. Amy nin sesi Leonun düşüncelerini bölmüştü. "Halkımın hayatı buna bağlı iken aksini yapabilir miyim abi ama bir şartım olacak." Leo yenilgisini kabul eder bir şekilde nefesini verdi. Amy hiç bir zaman vazgeçmeyecekti ve bu evlilik işinden bir şekilde sıyrılacaktı bu bir gerçekti...

YILDIZLAR GÖKYÜZÜNDE YÜZERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin