23 Septembrie, NOTOF Sectorul 1.
Mai sunt doar 3 zile pana la finalizarea proiectului cel mare. Echipa Alfa lucreaza neîntrerupt la cel mai ambitios si top secret proiect din istoria omenirii. Ultima lor pauza a fost cu 21 de ore in urma, iar in cele 3 ore de pauza pe zi, îsi pun la punct calculele si gandurile care nu au avut loc in mintea lor in orele de munca. Nu exista loc de pauza prea mare, toate trebuie puse la punct exact ca la carte, a fost investit prea mult timp, prea multi bani si prea multe resurse pentru a intarzia proiectul "LENT". Toata lumea este extenuata si cu nervii la pamant, tarile cu care sunt in colaborare sunt pregatite in orice moment sa abandoneze proiectul, nefiind siguri ca va functiona.
24 Septembrie, NOTOF Sectorul 1.
O singura zi ne mai desparte de la finalizarea proiectului. Stresul si nervii s-au agravat fata de ziua precedenta, echipa Alfa a intalnit numeroase probleme in decursul zilei de ieri, ceea ce a dus la pierderea Frantei ca partener al acestui proiect. Acum toata lumea lucreaza peste limitele imaginare la remedierea erorilor, avand in vedere timpul extraordinar de limitat pe care il au la dispozitie.
NOTOF Sectorul 9.
Echipa Beta formata din 2 oameni, Zen si Xen, ce vor fi la Punctul Zero al experimentului se antreneaza din greu, fizic si mental, pregatindu-se pentru absolut orice eventualitate, nimeni stiind cu exactitate ce se va intampla in decursul experimentului, de fapt, nimeni nu stie cu exactitate daca va functiona macar, ceasta fiind frica principala a tuturor. Se vor pierde zeci de ani de calcule si de pregatiri, sute de miliarde de Euro se vor pierde in apa esecului, zeci de vieti pierdute in decursul testarilor si pregatirilor vor fi sacrificii inutile. Deci nu exista loc de esec intr-un asemenea proiect mai ales cand este vorba despre trecerea omenirii la un cu totul alt nivel al progresului tehnologic.
Va urma...
CITEȘTI
Mai rapid decât lumina
Ciencia FicciónAceasta este doar o mica parte din ceea ce am in plan sa scriu. Va rog sa-mi spune-ti parerea voastra despre acest inceput de text neslefuit, pare promitator?