Öncelikle zamanın gelecekte olmasını düşünüyorum 2024 gibi ^^ Ama belli değil. Umarım beğenirsiniz ^^
~İyi okumalar~
"Lütfen. Kurtar beni." Diye fısıldadı. Ağlamaktan yorgun düşmüş, içindeki acı her saniye alevlenirken gözlerini yeni yeni bastırmakta olan karanlığa dikmişti. "Ölmek istemiyorum." Boğazı düğümleniyordu. Göğsü belirli aralıklarla inip kalkıyor, dehşetle dinlediği haberler beyninde yankılanıyordu. Kesinlikle ölmek için çok gençti. Adamın koyulaşmakta olan buz mavisi gözleri genç kıza kilitlendi. "Buraya kadarmış." Dedi sakince. "Elveda Alisa."
Genç kız titrek sesiyle konuştu. "Beni sevdiğini düşünmüştüm. Bana gerçekten aşık olduğunu. Ben sadece "biz" olabileceğimizi düşünmüştüm." Sesindeki hayal kırıkları dondurucu havada teker teker yere düştü. Genç adam duymamış gibi yaptı. Arkasına döndü ve büyük adımlarla gecenin karanlığıyla bütünleşmiş, siyah arabasına ilerledi. Genç kız peşinden koşmaya başladı. Soğuk havada nefesinin oluşturduğu bulutlar sessizce dans ederken titreyen elleriyle tuttu adamın kolunu. Genç adam yavaşça kıza döndü. Hiçbir duygu kalıntısı olmayan, koyulaşmaya devam eden buz mavisi gözlerini gezdirdi yüzünde. Sanki her bir ayrıntıyı beynine işliyordu. Sonra bakışları gerilerde bir yerlere takıldı. Kendisinden beklenmeyecek bir hızla kızın yakalarından kavrayınca güçsüz bir çığlık yankılandı gecenin sessizliğinde. Duygularını maskelemekte çok başarılı olan bu adam genç kadını hızla ileri fırlatırken gözünden birkaç damla yaşın dökülmesine engel olamadı. Kadın ise sertçe yere düşerken bir daha hissedemeyecegi bir acıyı yaşadı. Son aşk acısıyla sızladı kalbi...
Dirseklerinden güç alarak doğrulduğunda genç adam çoktan kapıyı çarpıp koltuğuna yerleşmişti. Gecenin soğuk nefesini ensesinde hisseti genç kadın. Kalbi korkuyla atmaya başladı...
Adam derin bir nefes alıp arkasına yaslandı. Gözlerini uzun süre kapatıp unutmak istemediği yüzünü görmeye çalıştı. Sonra doğruldu yavaşça , arabayı çalıştırırken son kez bakmak istedi arkasına, koşarak ona sarılmak ve kokusunu içine çekmek, saçlarını karıştırırken her şeyin iyi olacağını söylemek. Son kez sesinin rahatlatıcı melodisini duymak istedi, parmak uçlarındaki sıcaklığı hissetmek. Yüzündeki donuk ifadenin yerini acı dolu bir ifade aldı. "Elveda Alisa." Diye fısıldadı "Elveda...." Koyulaşmayı keserek eski rengine dönen buz mavisi gözlerinden birkaç damla yaş süzüldü tekrar. Sertçe sildi gözyaşlarını. Aşık olduğu kadını ölüme terketmek istememişti fakat geri dönerse ikisinin de daha fazla zarar göreceğini biliyordu.
"Çık beynimden" diye haykırdı boşluğa. "İğrenç sesini duymak istemiyorum, yapmamı istediğin şeyleri yapmak istemiyorum." çaresizce söyleniyordu. Direksiyona hızla vururken nefret dolu haykırışları yankılandı arabanın içinde.. Genç kadın ise ne yapacağını bilemiyordu. Gecenin soğuk parmaklarını hisseti boynunda.. Uzun parmaklar kadının boynuna dolanırken nefes alması güçleşti. Arabanın arkasında toz bulutları bırakarak uzaklaştığını gördü. Ay ışığı altında kendisine doğru yaklaşan belli belirsiz siluetleri seçebiliyordu. Sertçe bilmediği yerlere sürüklenirken son kez boğuk bir çığlık attı geceye karşı...
☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Uzun süredir bunu yazmak için uğraşıyorum ^^ Eğer Hoşunuza giderse başkalarına önerebilirsiniz. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYE KARŞI
Mystery / ThrillerBambaşka bir şehirde... Geceleri ortaya çıkan gizemli yaratıklar var. Onlar seni gördüğünde, Onlardan kaçamazsın, hiçbir yere saklanmazsın. Onlardan merhamet bekleyemezsin... Her Dolunay'da Geceye Verilen Bir Kurban ve bedeni ele geçirilmiş bir adam...