Capitolul 1

4.7K 172 8
                                    

      Alearga fara oprire incercand sa scape de ofiterul de pe urmele ei.Mai are doua strazi pana la motocicleta si va fi libera,dar pana acolo e cale lunga...si daca va fi prinsa nu va mai scapa doar cu o amenda,care apropo e usturatoare.

      Joana Hills..blonda cu trupul de invidiat,cu atitudinea ei si comportamentul de bad girl.Se mandreste cu al ei motor negru,combinandu-se cu rosul sangeriu.A muncit timp de 3 ani pentru a castiga asa bijuterie,dar merita din plin.Acest motor e viata ei..nu ca ar avea altceva in viata.

     Doar ea cu Josh,unchiul.Traiesc pe plaja din Miami,intr-o casa destul de incapatoare.Nu e o vila,dar nici mica nu e.

      Acum doi ani a fost arestata pentru prima oara.A primit o amenda destul de mare si drept pedeapsa,unchiul ei,a obligat-o sa lucreze in atelierul auto al lui Marko,un vechi prieten de al lui.A bagat repede la cap si asta a ajutat-o sa isi cumpere scumpetea pe doua roti.Acum nici daca ar vrea nu ar renunta la slujba ei..deja a devenit o rutina placuta.Si cea mai buna parte este atunci cand vine un client nou,iar ea iese de sub masina plina de ulei si vasilina,intr-un maieu decoltat si cu o pereche de pantaloni minusculi..fata tipului deobicei e epica.Marko s-a obisnuit de mult cu modul ei vulgar de a se prezenta la lucru..si de fiecate data se tavaleste pe jos de ras.

      Mereu dupa scoala vine la atelier si lucreaza pana seara tarziu.Este alegerea ei,avand in vedere faptul ca atelierul este deschis decat pana la 7 p.m.

       "Ultimul an Jo..ultimul an"asa se consoleaza singura de fiecare data.Uraste liceul si uraste persoanele din liceu.Prieteni nu are..o singura persoana inca isi mai pierde timpul cu ea:Niklaus,prietenul ei inca din copilarie.Nu intelege de ce inca mai umbla cu ea cand toti ceilalti au parasit-o,dar a incetat sa il tot intrebe.

       Intr-un final a ajuns la motor si printr-o miscare s-a urcat pe el si a disparut in intunericul noptii.

        A ajuns acasa si dupa ce si-a parcat frumusetea a intrat in casa,unde era asteptata de Josh..si predicile lui

     -Tu stii cat e ceasul?Maine ai scoala!spune acesta nervos

     -Stiu..scuze!Am fost prinsa la atelier

     -Asta e ciudat!Tocmai am vorbit cu Marko si a zis ca ai plecat devreme.

       Era clar..nu mai era cale de intoarcere..a dat-o in bara

     -Bine Josh..care va fi pedeapsa?O luna de spalat rufele si curatenie totala?

     -Ma gandeam la 2 saptamani,dar fie o luna..spune el si zambeste strengareste

      Ea doar a scos limba la el si a urcat in camera.S-a aruncat in pat si a alunecat in lumea viselor.

In poza e Jo..
Acesta e un experiment,avand in vedere ca nu am mai scris nimic de genul.Sper sa ma descurc si sper sa va placa

Just me and myselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum