Selamünaleyküm ☺️☺️
Yarım saat önce ne oldu anlatıyım mı?
Șimdi evdeki herkes bahçedeydi evde kimse yok bir ben, evi temizliyorum işte. Baktım mutfaktan ses geliyor takirti tukurtu ben tabi ilk önce korktum dedim kimse yok ki acep cinlermi bastı evi?
Sonra dedim saçmalama kızım git bak işte, elime aldım oklavayi yavaş yavaş yürüyorum mutfağa bakıyorum tezgaha birsey yok dememle hemen bastım çığlığı ben bağırınca musabta bağırdı tabi. Vay hınzır çıkarmış Nutellayi yerde yiyor.. Yakalandı tabi. 😂😂 Ama ben kalpten gidiydim .Neyse aldım vaktinizi.
1. Çikolata seven?
"ben çok seviyorum"
2. Soğuk havada en iyi ne gider?
" soba yanında kahve içip kitap okumak."
3. Hiç bir erkekle kavga ettiniz mi?
( erkekler kızlarla ettinizmi?)" bir keresinde 8. Sınıftayken bir çocuka acayip gıcıktim buda hep bana sataşmadan durmuyor, ha bide ikide bir baş örtümle dalga geçiyor. Biz sınıftayız geldi tekrar masama konuşuyor bide masam duvar yanı ha😁 kalktım ayağa kafa attım diye em olmaz kafama yazık, duvarın çocuğa kafa atmasını sağladım. Yani kafasını duvara yapıştırdım. Çocuğun burnu kırılmışti. Şikayet edemedi haksızdi herkes biliyor. Çocuğu hiç görmedim ortaokuldan sonra 😂😂. Ama pişman değilim "
4. Mangal yapmayı severmisiniz?
." çok severim öyleki dumanı çekiyim içime.. Şaka tabi yapmayı sevmem yemeyi severim "
5. Hiç kapalı bir alanda kaldınız mı?
" ben kapali alanda kalınca boğuluyorum doğrusu çıldırıyorum. Bir keresinde okulun kütüphanesi kilitlenmişti üstüme kütüphanede kocaman ha ama sırf niye kilitli olduğunu bildiğimden bayılmışım uyandığım da müdür odasının kanepesinin üstündeydim."
6. Hangi spor dallarını seversiniz?
" ben voleybol ve betminten severim ve oynuyorumda"
7. Denizin ortasında bir adadami mahsur kalmak? yoksa ormanda terk edilmiş bir evdemi?
" deniz ortasında bir adada kalmak"
8. Çocuk gibi eğlenmek mi? Yetişkin bir insan gibi davranmak mi?
" çocuk gibi davranmak herşeyden güzel"
9. Buradan tanıştığınız biriyle gerçekte tanışmak istermisiniz ?
" ben çok isterim.
@ktptk_yldz seninle. ❤️"10. Hiç bilerek birini kırdınız mı?
" bilerek birini kırdım ama benden uzak durması için"
11. Odanızi boyayacak olsanız hangi renk?
" gök mavisi ve beyaz bulutlar üstünde"
12. Hiç zafer tattıniz mı?
" evet çok kez"
Hadi selametle☺️☺️☺️☺️