Ráno
Probudili mě paprsky slunce, které mířili na můj obličej. Rozlepila jsem oči a zjistila jsem že jsem v cizí ložnici s cizí rukou přes boky a ve spodním prádle. V CIZÍ LOŽNICI S CIZÍ RUKOU PŘES BOKY A VE SPODNÍM PRÁDLE! Budík na konferenčním stolku ukazoval půl třetí odpoledne. Z jedné strany jsem si oddechla protože tam ležel Dominik, mojí radost ale překazili vzpomínky na včerejší noc.
Flashback: ,, Chceš?" nabídl mi cigaretu. ,,Jo jasně, proč ne" další věc, kterou bych normálně neudělala. Po prvním šluku jsem se hned zakuckala, ale chtěla jsem další, přeci na tom něco jen je. Dominik se jenom zasmál.
Šli jsme parkem, byla jsem už hodně opilá tak jsem poprosila Dominika jestli bychom si mohli sednout. Sedli jsme si na lavičku a povídali jsme si o všem možném. Musím uznat že je Dominik celkem fajn. Po asi půl hodině vytáhl z kapsy jointa a společně jsme si ho vyměnili. Pak už mám úplný okno.
Rychle jsem vystřelila, to mi ale překazila silná bolest hlavy a mohutná Dominikova ruka, která si mě přitáhla blíž k němu. ,,Princezna se nám probudila, dobré ráno kotě." Já jeho radost úplně nesdílela. ,,Dominiku bylo něco?" zeptala jsem se vyděšeně.
,,Nedělej ze mě kripla, však si byla úplně vyplá, jenom debil by to udělal", oddychla jsem si, ,,Ale nechal bych si říct" řekl laškovně a skenoval mě pohledem. Mně bylo jasný kam míří. Podle toho co říkala Lucka, se nikdo z těhlech kluků neváže. Hlavně Dominik, proto byla na místě pouze jediná varianta. Vzít si prášek a vypadnout.
,,Prosimtě, dáš mi prášek na hlavu abych mohla vypadnout?" Dominik se na mě zaraženě podíval. Asi nečekal že mu to takhle usnadnim. ,,V kuchyni něco bude, něco si najdi a vypadni" řekl celkem ostře a přetočil se na bok. Lucka měla pravdu opravdu není milý.
Já si jen posbírala svoje věci, vzala prášek, zapila ho vodou a radši odešla, nepotřebovala jsem se s někým hádat. Zarazili mě jeho náhlé změny chování. Nepozastavovala jsem se nad tím a šla směr svůj byt.
Dominikův pohled:
Vyjel jsem po ní, protože mě nasralo že se tak rychle sbalila a odešla. Hned co jsem slyšel bouchnutí dveří jsem se prudce zvedl a s hlasitým ,,Kurva" jsem odešel do kuchyně a rozbil flašku od piva.
,,Já jsem kretén ty píčo." Šel jsem si dát na balkon cígo a přemýšlel pořád o ní. Je to vůbec možný? Aby se člověk zamiloval za jeden den? Co to melu Dominik Citta mrdá kurvy a nezáleží mu na citech. Musím na ní zapomenout a vrátit se do starých kolejí.
Pohled Terezy
Vyšla jsem z bytovky a zjistila jsem že jsem na úplně druhé straně Pardubic. ,,Paráda" velice nadšeně jsem si odfrkla. Konečně jsem zapla telefon a tam viděla všechny zprávy od Lucky. Neváhala jsem a zavolala jí.
,, Ahoj, promiň že jsem se ozvala až teď, měla jsem vypnutý mobil." odůvodnila jsem proč jsem ji telefon nezvedala. ,, Kde si Terezo?" vyjela na mě. ,, Už jedu domů, spala jsem u Dominika." řekla jsem potichu, ale vím že to slyšela. ,,No teda, to bych do tebe neřekla." zasmála se a pokračovala. ,,Terezo spala s a spala u jsou dvě rozdílný věci" začala se smát ještě víc. ,,Spala u, znáš mě. Musím končit za chvíli budu na bytě." ukončila jsem hovor.
Celou cestu jsem přemýšlela nad Dominikem. Je to vážně fajn kluk, ale nechápu co to do něj dneska ráno vjelo. Nemyslím si že jsem řekla něco řekla špatně. Dominik je prostě hrozně složitej.
Pohled Dominika
Hned po tom co Tereza odešla jsem šel do studia. Cestou jsem se díval všude kolem, jestli ji náhodou nepotkám. Kdybych jí potkal, sám bych v tuhle chvíli nevěděl jak bych se zachoval. Šel bych za ní a omluvil se jí za to ráno, nebo bych dělal jakože neexistuje a my dva se vlastně vůbec neznáme? Nad těmito myšlenkami jsem jen zakroutil hlavou a zapálil si další cigaretu.
,, Nazdar Citta!" zakřičel na mě Jakub a objal mě. ,, Čuuus" řekl jsem nazpět a přivítal se se zbytkem labelu. Decky a Konec mixovali nějaký beat a Jakub dodělával ještě pár posledních úprav ohledně shows.
Odebral jsem se vedle na gauč a projížděl instagram. V tu ránu se vedle mě objevil Toky. ,,Dominiku co je s tebou? Od tý doby co si přišel si nějakej divnej. Ti nějaká štětka v baru nedala?" zasmál se Toky.
Já ale jeho humor neopětoval. Se slovama ,,Drž hubu Tokáči" jsem se zvedl z gauče a odešel ze studia směr bar. Dnešní plán na dnešní večer byl jasný. Ožrat se pořádně do němoty, rozdat si to tam s nějakou šlapkou a zapomenout na tu kundu Terezu.
,,Tohle bude vážný" slyšel jsem ještě Jakuba.
Ahooj všem, tak co říkáte na druhou část příběhu? Myslíte že bude Dominik litovat toho co řekl Terce?
Části po sobě nečtu takže se omlouvám za chyby.
Mějte se krásně a zase u další kapitoly. Vaše T.
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
Roman d'amourNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.