Repsol

112 6 0
                                    

Zjistil jsem, že si změnil jméno na Stepan Marquez. Dost hustý. (kdo zná motogp, tak ví :D. Zbožnuju Alexe Marqueze. Pozn. autorky.)
Předatavil jsem ho Jacobovi. Zajel do hůdu a tam to teprve začíná.
,,Čau kloboučku." Řekne pobaveně 'šéfík' ,,Ty vole kdo to je?" Zeptá se.
,,Čus vole, ty si zase zhulenej." Pozdravím.
,,Ehm neee." ,,Ne vůbec, to vidím, seš spálenej jak....." Odmlčím se.
,,Hmmm, jak co?"
,,Jak Austrálie při požárech." Dořekne místo mě Štěpán a CC se začne tlemit.
,,Ty se nezdáš." Zachraptěl.
,,Jak ti říkaj."
,,Marquez..." CC ho zastaví. ,,Dobrý to mi stačí."
Podivá se na motorku a povídá.
,,Tak jo Kloboučku, vezmu si mašinu a tady s Repsolem zajedeme do krámu. Pro zelený hadry." Oznámí a odejde do garáže.

Nevím jak, ale Štěpán si se CCm docela dost rozumí.
Nejprve jsme sehnali celou partu a pak zajeli do krámu, kde jsme Repsolovi vybraly zelenou košili a roztrhaný ryfle.
,,Hele Repsol! A košili rozepnout." Zavtipkovaly kluci.
,,Žádnej problém."
,,Ty vole zapni si to, ještě tě tu někdo ojede." Okomentuje CC Štěpánovo postavu. Všichni se zasmějeme.
,,Tak jo, teď pro šátek a můžeme jít řádit." Utne to CC.

Nikoho jsme pořádně nezbili, jenom jsme tak jezdily po městě. Štěpán nám dal dost na prdel.
A upřímně. Repsol ten šátek ani nevyužije, má na hlavě helmu. Taky řešení.

Uvidíme jak to bude pokračovat.

Joooo čus. :D
Konečně další část.
Moc vám chci poděkovat za to, že to vůbec čtete. Dělá mi to hroznou radost.
Jinak, jak jste si užily vánoce a co jste našli pod stromečkem. Pochlubte se v komentářích.
A kdyby jste se nudily, tak zkuste mojí druhou knížku. Ta je sice taková slátanina ale budu ráda když alespoň nahouknete.
Tak zatím čus. :D

Není důležitý kolikrát spadneš, ale kolikrát se postavíš.[Housetrix] NedoknčenoKde žijí příběhy. Začni objevovat