1k hediyesi bölüm erken geldi! Keyifli okumalar.
Yazım hatası varsa uyarın lütfen :)
Maria, karşısındaki kızın kim olduğunu bilmiyordu. Ona ters bir bakış atarak Enzo'nun yanına geldi ve yaşlı adama sıkıca sarıldı. Aynı şekilde Sofia'ya da sarıldıktan sonra, " Nasılsınız?" diye sordu neşeyle. Enzo'nun küskün bakışlarını görünce yanına ilerledi." Geldim işte." Diye mırıldandı Enzo'nun kolları arasına girerek." Merak etme bir daha gitmeyeceğim."
Enzo çocuğu gibi sevdiği kızı kucakladı." Hepimiz seni çok özledik." dedi mutlulukla.
Rose aralarında geçen konuşmaları anlamıyordu. Aralarından tanıdık kelimeleri seçmeye çalışıyordu fakat başarılı olduğu söylenemezdi." İzninizle." Dedi merdivenlere doğru ilerleyerek. Maria'ya saygısızlık yaptığının farkındaydı ama genç kadının kendisine olan bakışları hoşuna gitmemişti. Arkasından duyduğu sesle olduğu yerde kalırken arkasını döndü." Artık aptal sevgililerini buraya mı getiriyorsun?"
Rose Maria'nın neden İtalyanca değil İngilizce konuştuğunu sorguladı. Tabii ki de dediğini anlaması içindi! Gözlerini sıkıca kapadı ve Luca'nın dediği gibi derin nefesler aldı." Bay Porte'nin, sizin değiminizle," aptal sevgilisi" falan değilim olmam da. Merak etmeyin." Buz gibi çıkan sesine kendisi bile şaşırırken hızlıca odasına geldi. Neyini özlemişlerdi bu kızın? "Ukala, şımarık, gıcık." Ağızına geleni söylerken Sofia'nın buraya geldiğini fark edememişti." İyi misin?"
Rose hemen başını salladı." Kesinlikle çok iyiyim. Nasıl bir kız bu? Neden özlüyorsunuz anlamıyorum." Sofia Rose'un dediklerine kahkaha attı." Aslında iyi kızdır. Konuşmadığı, Daniel'in yanında olmadığı zamanlarda tabii."
Rose şaşkınlıkla baktı Sofia'ya." Daniel derken?"
Genç kadın yatağın üzerine oturarak konuşmaya başladı." Eski sevgililer." Dedi mırıltıyla." Öyle sevgili dediysem bildiğimiz gibi değil. Bazı davetlere birlikte gidiyorlardı, hep yan yana oturuyorlardı, belki... Belki daha fazlası. Tanrım! Onlar baya normal sevgililermiş! Ben hiç böyle düşünmemiştim."
Rose arkadaşının yanına gelerek sarıldı." Belki o zaman fark edememiştin." Dedi üzüntüyle." Ama önemli değil çünkü eminim Daniel senin değerini anlayıp seni tercih edecek."
" Öyle mi olacak?" dedi Sofia umutla. Rose başını salladı, aklına gelenlerle gülümserken genç kadına daha sıkı sarıldı.
*******
Sofia Rose'u yarım saattir ikna etmeye çalışıyordu. Bir de kendisine inatçı derlerdi!" Sadece bir bakıp geri geleceğiz. Lütfen, Daniel ne yapıyor görmem gerek."
Rose bezgince başını salladı." Umarım Maria'yı görmem." Dedi mırıldanarak. Atkuyruğu yaptığı saçlarını açtı ve eliyle şekil verdi. Sofia'nın manidar bakışlarını görünce, " Ne oldu?" dedi şaşkınca." Saçımı düzelttim sadece."
" Kesin öyledir."
Aşağı kata indiklerinde etrafta kimse yoktu. Saat dahaerken olduğu için yatmadıklarına eminlerdi. Salondan bahçeye bağlanan kapıdançıktılar ve çardağın olduğu tarafa doğru yürümeye başladılar. Sofia, " Maria kesin Daniel'i de yanına çağırmıştır." Dedi kızgınlıkla. Rose cevap verecekti fakat çardağa gelmeleriyle sustu. Cam sürgülü kapıyı açarak içeri girdiler ve koltuklara oturdular.
Rose üzerindeki kısa eteğini düzeltti. Bahçeye çıktıklarında üşümüş olsa da burada ısınmıştı. Sofia'nın çoktan sohbete katıldığını görünce arkasına yaslanıp camdan dışarısını izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sicilya Mafyası
ChickLitSİCİLYA MAFYASI ismiyle yayımlanmış ilk kitaptır. (Ç)almayınız. Marcus,'' Gideceğinizi kim söyledi?'' diyerek sorusuna soruyla vevap verdi. Rose ayaklanarak ellerini masaya koydu. Şu an büyük bir krizin eşiğindeydi ve ilacı da yanında değildi.'' Be...