31.12.2020
***
Medya: Doğan
Sabah alarmın sikik sesiyle uyandım. Tatil günümdü ama çok uyuyup başım ağrımasın diye 12'ye alarm kurmuştum. Ama işe yaramamıştı çünkü acayip yorgun hissediyordum kendimi.
Ayılmak için banyoya gidip yüzümü yıkadım. Pijamalarımla aşağıya indim. Etraf sessizdi. Oturma alanına ilerlediğimde abimi koltukta oturmuş gazete okurken gördüm. Aceleyle yanına gidip kucağına oturdum. ''Doruk abicim ne yapıyorsun?''
''Abiii çok yorgunum...''
''Doruk artık 15 kilo olmadığının farkına var abicim'' Kucağında olmamı ima ettiğinde omuz silktim. Telefonu çaldığında merakla kafamı çevirdi. ''Kim?''
''Seninki'' Gözlerim parladığında sırıtıp kulağına koydu.
''Efendim... Ne dediler peki?.... Tamam gel konuşalım o zaman.... Doruk mu?'' Bana bakıp sırıttı. ''Yok evde değil'' Sinirle telefona bağırdım. ''Ciho aşkilotam burdayımmm''
Abim kafama vurup telefonu uzaklaştırdı. ''Tamam bekliyorum ama o iti getirme hee...''
''Maalesef abi çok geç'' dediğini duydum Cihangir'in. Abim oflayıp telefonu kapattı. ''Kim için dedin abi''
''Emir denen velet için'' dedi sinirle. ''Hayırdır sen niye bu kadar sinir oldun bu çocuğa''
''Sence?'' Bir süre düşünüp kafamı salladım. ''Doğru dedin adamın suratına bakınca bile nefret ediyorsun'' Ben kahkaha atınca o da güldü. ''Enerjin yerine geldi bakıyorum.''
''Evet şimdi gidip azıcık parfüm sıkacağım.'' Hızla kucağından kalkıp merdivenlere koştum. ''Ne parfümü Allah aşkına.''
''Ne demek ne parfümü abi. Sabah kalkar kalkmaz naneli-kahveli havalı bir koku yaydığımı filan mı sanıyorsun'' dedim. Göz devirip kafasını iki yana salladı. O gazetesine dönerken ben koşarak odama çıktım.
**
Kapı çalındığında tazı gibi koşup kapıyı açtım. ''Hoş geldin.'' Kollarımı Cihangir'in boynuna doladım. Belimden tuttuğunda bacaklarımı beline doladım. Emir öğürme sesleri çıkarınca elimi uzatıp saçını çektim.
''Laaannn!!''
''Yavaş! Sesini alçalt bi!'' Abimi duyduğumda sırıtarak baktım ona. Emir'e sinirle bakıp bana döndü. Koala gibi yapıştığımı görünce göz devirip yanımıza geldi. Ensemden tutup aşağıya inmemi sağladı. ''Ne meraklısın kucağa''
''Ya abi bırak!'' Ellerimle onu engellemeye çalıştığımda beni oturma odasına itti. ''Hadi gelin.''
Cihangir ve Emir koltuklara yerleşirken bende Cihangir'in yanına ilerledim. Bana bakıp boynuma öpücük kondurdu. ''Nasılsın güzelim?''
''İyiyim. Sen?'' Salak salak sırıtırken yanağıma bir öpücük kondurdu. ''Ben de iyiyim.''
''Doruk pijamaların çok güzelmiş.'' Emir'in alayla konuşmasına sinirle bakıp yanımda ki kırlentlerden birini attım. Tabi it havada yakalayıp daha çok sırıttı.
"Çok beğendiysen sana da bir takım alalım" Abim sırıtarak konuşunca Emir ona bakıp göz kırptı. "Yok ben senin takımlarından istiyorum" dedi.
"Git kendine al! Benim abimin kıyafetleri sadece ona yakışıyor" dedim burun kıvırarak.
"Aman abine lafta kondurma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA | bxb
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Abisinin zoruyla gelmiş olduğu çiftlik evinde, korumaya aşık olan bir genç... Abisinin sağ kolu.. Ablasının da aynı adamdan hoşlanması işleri zorlaştıracak gibi. Başlangıç:12.10.2020 Bitiş:17.01.2021