Ik knik zachtjes naar hem.
'Schat, als we nu niet naar die kantine gaat dan kan ik mezelf niet meer helpen. Dan neem ik je direct mee naar huis.'
'Shit, we moeten echt iets iets gaan doen anders kunnen we dat studiepunt wel vergeten' zeg ik tegen Reede.
'Als we klaar zijn geef ik je wat je nodig hebt schatje, maak je daar maar niet druk om.'
'Hmh' kreun ik als antwoord.
Reede pakt mijn tas van tafel en draagt hem voor me tot we bij de kantine zijn.
'Heb je al iets gegeten?' vraagt Reede aan me.
'Nee, we wilde iets halen maar de tijd ging een beetje te snel tijdens het winkelen'
'Je moet wel goed eten...' zegt Reede. 'Je zal je energie nodig hebben schat' zegt hij weer met die grijns.
'Reede, zo kan ik me nooit concentreren... Ik kan alleen maar denken aan het moment dat we stoppen en naar huis gaan zodat ik in je bed kan liggen.'
Hij moet lachen om mijn reactie. Oh god, ik begin gewoon wanhopig te klinken zo graag wil ik hem in me voelen. Kan het zo zijn dat mijn lichaam hem écht nodig heeft. Ik heb het gevoel alsof de pijn tussen mijn benen pas zal verdwijnen als ik hem in me voel. Ik heb nog nooit zo verlangd naar seks. En seks met Reede....iets beters kan ik me niet voorstellen. Wat als ik niet goed weet wat ik moet doen? Wat als ik het niet leuk genoeg kan maken voor hem? Zou hij dan niet snel op me uitgekeken zijn?
'Hallo, aarde aan Jess?? Ik vroeg wat je wilde eten' lacht Reede naar me als ik eindelijk op schrik uit mijn gedachten.
'Hèhè, daar is ze weer' lacht hij.
'Ik ben best benieuwd naar waar je over nadacht maar als ik dat weet denk ik niet dat ik nog aan school zou kunnen werken....Als ik jou blik zo zie.'
Ik slik. Ik ga hem niet vertellen dat ik net dacht aan seks met hem. Over hoe hij me aan zou raken, bij me naar binnen zou komen en er voor zorgde dat ik helemaal van hem was.
'Doe ehm...maar iets van een broodje ofzo. Het maakt niet uit wat voor.'
'Komt eraan schoonheid' zegt Reede als hij naar me knipoogt en van me weg loopt.
Ik pak maar alvast mijn laptop erbij, anders gaan we die infographic nooit af krijgen. Omdat ik alles zelf moet maken pak ik ook alvast mijn tekentablet. Ik start illustrator op en begin alvast met de opzet voor de poster.
Reede komt op me aflopen met twee broodjes in zijn hadden en twee koffie bekers. Als ik om me heen kijk besef ik dat ik niet de enige ben die naar Reede zit te staren. Overal zie ik meiden naar hem kijken, er is er zelf eentje die hand in hand zit met haar vriend terwijl ze Reede bijna uitkleed met haar ogen. Ik voel jaloezie in me opkomen. Ik was nooit een jaloers type, waarom krijg ik dan wel die gevoelens als ik andere naar Reede zie staren. Het is niet alsof hij ze aandacht geeft. Dus ik zou helemaal niet jaloers moeten zijn.
'Ik heb een broodje eiersalade met sla voor je meegenomen. Ik wist niet of je bacon lust dus voor de zekerheid heb ik dat eraf gelaten. Oh, en een cappuccino.'
'Je bent geweldig. Ik hou inderdaad niet van bacon. Mag ik je wel terugbetalen?'
'Weet ik. En nee.' zegt hij als hij naast me komt zitten.
Tijdens de lunch proberen we uit te zoeken wat we met de infographic willen hebben. Ik heb moeite met me te concentreren als Reede zo dichtbij me zit. Hij probeert serieus op te letten en iets te leren van illustrator. Ik baal ervan dat mijn gedachtes steeds zo afdwalen...naar Reede.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
عاطفيةJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...