•Laila Diggory•

1.4K 37 3
                                    

Laila Diggory 10 éves boszorkány, aki egy szerető családban nevelkedik. Épp az imént érkezett meg a baglyuk Appoló, aki meghozta Laila számára a várva várt levelet.

-Ced ezt nézd végre megjött az én levelem is! -örvendezett bátyjának aki immár negyedik  évét kezdte a Roxfortban!

-Gratulálok hugi, remélem ott majd kicsit megfegyelmeznek téged! -nevetett Ced. Ugyanis Laila elég vakmerő kislány volt. A szabályokkal mit sem törődve állandóan elcsente szülei vagy bátyja pálcáját és gyakorolt. Nem kis örömére a bátyja kiváló tanuló és kviddicsező volt. Sokat repültek együtt és hamar kiderült Laila mennyire tehetséges. Szülei is örültek levelének bár némi aggodalmat is tükrözött a tekintetük.

-Holnap elmegyünk vásárolni az Abszol útra.- szólt nekik ki a kertbe apukájuk Amos. Ugyanis a tanév kezdetéig már csak pár hét volt hátra. Laila megfogta nyakláncát ami már születése óta meg volt neki és elgondolkodott.

Remélem rám is olyan büszkék lesznek mint Cedre és engem is elismernek majd... A furcsa szimbólumot amit a nyakában hordott még nézegette pár másodpercig majd ásított egyet és elment lefeküdni. Sokszor gondolkodott rajta vajon mit is jelenthet a szimbólum ami egy háromszögbe zárt szemnek tűnt egy vonallal de sosem kereste meg a választ. Nem is akarta tudni,mert így még különlegesebbnek érezte magát.

Másnap az izgatottság miatt hamar felkelt és várta,hogy elinduljanak. Szülei kocsit béreltek és elindultak megvásárolni az iskolához szükséges dolgokat. Miután megvásárolták a könyveket a bájital hozzávalókat üstöt,talárt es az apróbb kellékeket végre sorra került, ami miatt Laila a legjobban izgult a varázspálca.

- Ha nem haragszotok ezt szeretném egyedül intézni addig ti menjetek még a maradék holmiért! Laila szerette egyedül intézni a dolgait és nem igazán szeretett segítséget kérni. Amikor belépett Ollivander boltjába szerencsére nem volt bent más. - Jó napot kívánok! - köszönt mire valahonnan a bolt hátuljából előbukkant maga Ollivander.

-Á ha jól sejtem most kezdi a Roxfortos éveit és jött beszerezni a pálcáját! Nos nincs más dolga mint a kezébe venni őket és a pálca majd végzi a dolgát! Melyik kezében tartja a pálcát?
-Hát bal kezes vagyok...-válaszolt.
-Itt várjon!-majd pár perc múlva visszatért két pálcával. De amint Laila megfogta őket már ki is kapta a kezéből őket. A tizedik sikertelen próbálkozás után kezdett kicsit türelmetlen lenni. A következő pálcát Ollivander majdnem 5 perces keresgélés után hozta előre.
- Tiszafa,egyszarvú szőre 10 hüvelyk kicsit merev. Laila megfogta és érezte, hogy a pálca hozzá kapcsolódik. -Azt hiszem végre megtaláltuk a nyertest. Milyen különös párosítás...Mielőtt Laila rákérdezhetett volna miért, anyja kopogott be az ajtón.

- Sikerült megtalálni a pálcát?
-Igen fizetek és már megyek is!
-Mégegyszer köszönöm és Viszlát!- köszönt el Ollivandertől.
-Hol van Ced?
-Találkozott pár barátjával mindjárt jön.

Miután Ced visszatért hazaindultak. A vonat indulásáig Laila rengeteget gyakorolt és olvasott, hogy ne menjen felkészületlenül. Az indulás előtti estén még átosont bátyjához.
-Azért remélem nem fogsz kerülni a suliba,mert megjárod!-mondta Cedric.
-Megígérem ha te meg nem ellenőrzöl majd és árulsz be apáéknak!
-Rendben van kezet rá!

Másnap elindultak a vonathoz és Laila még csak nem is sejtette mennyi minden fog még történni vele!

SZIASZTOK!!!
A sztori az évekkel egyre izgalmasabb lesz.Ahogy idősödnek egyre több szerelmi vagy épp csak baráti viszonyok jönnek létre.Egyre sötétebb szálak fognak kiderülni.Lesz hangos szakítás,egymásra találás,háború és halál. Laila lesz mély ponton is amikor kiderül róla ki is ő valójában és amikor a bátyja meghal.Remélem tetszeni fog a történet. A részek egymás után fognak érkezni,de nem tudom előre megmondani milyen rendszerességgel.Minden véleményt szívesen fogadok,mi az ami szerintetek jó mi az ami nem.Teljesen kezdő vagyok és ez az első írásom.Ha tetszett örülnék ha szólnátok a barátaitoknak ők is olvassák el!🙈
Jó szórakozást az olvasáshoz!❤️

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now