84

356 17 7
                                    

Fáradtan döntöttem a homlokom a bejáratinak, a szám elé tettem a kezem, hogy elfojtsam a feltörő zokogást, és lassan a földre csúsztam. Átkaroltam a térdem, és a szemközti fehér falat bámultam, miközben némán sírtam.

Nem tudom mennyi ideig ültem a hideg padlón, de végül elővettem a telefont és írtam Christiannak egy smst. Hajnal kettő is elmúlt már. „Változott a terv. Reggel bemegyek melózni. Értem tudnál jönni fél nyolcra? Köszi. És bocs, hogy ilyenkor írok." Pár perccel később az angol videóhíváson keresett. Megtöröltem az arcom, és felvettem.

- Minden rendben? -kérdezte azonnal, álmosan egy fehér kinyúlt pólóban, résnyire nyitott szemmel.

- Persze. Csak mégis melózni akarok. – hazudtam az arcába rezzenéstelenül, de tudtam, hogy a hangom rekedt, és biztos látszik a sírás is.

- Kérdezd meg mit csinált Toto! – hallottam egy női hangot a háttérben.

- Az asszony? – sóhajtottam fel, mire Chris bűnbánó mosolyt küldött felém.

- Szia! – jelent meg Geri Halliwell pontosabban már Horner feje Chrissé mellett. A nő kissé kócosan, de szokás szerint varázslatosan szépen festett. – Mit csinált veled már megint, azaz ősember? Ha bántott és komolyan tökön rúgom! -mire felnevettem.

- Tudod mit? Ha megteszed én levideózom, és feltöltöm youtubra! Az lesz a címe, hogy a Spice girl, aki végre tökön rúgta ezt a faszfej Toto Wolffot! Chris imádom a feleséged!

- Mondtam, hogy jó csaj! – vigyorgott be integetve.

- Szóval? – nézett rám együttérzően Geri.

- Hagyjuk, de aranyos vagy köszi.

- Menjünk át?

- Mi? Nem! Jesszus, dehogy! – mosolyodtam el.

- Tehát? – nézett rám sürgetően.

- Zöldkártyát akart.

- Attól tartok ezt nem értem. - és zavartan Chrisre pillantott.

- Ena, zöldkártyát? Ez valami kód? -kérdezte az angol.

- Zöldkártyát ergo engedélyt félrekettyintéshez.

- Hogy mi a francos baja van? – fakadt ki a vörös ciklon – Ekkora egy kicseszett egy tulkot! Hogy lehet egy pasi ilyen hülye! Öltözz édes! – nézett Chrisre - Húsz perc és nálad vagyunk drága!

- De...

- Nem, nem, odamegyünk! Semmi gond! Viszek egy üveg bort is.

- És gyerekek?

- Két dada van velük. Mindjárt nálad vagyunk, tarts ki! – és már le is tette.

Fél órával később Mr. és Mrs. Hornernek nyithattam ajtót. Geri azonnal átölelt és jól megszorongatott.

- Megölöm. – nézett rám szomorúan és a karom simogatta.

- Kedves vagy. Egyébként Ena vagyok. - nyújtottam kezet,nevetve.

- Örülök drágám. Geraldine, de Chris kivételével mindenki Gerinek hív.

- Nézd tudom, hogy Chris elmesélte neked, amit neki panaszkodtam, és...

- Ne haragudj rá ezért, de mindent elmond nekem. De ne aggódj! Mi senkinek nem mondunk semmit! Viszont abból, amit hallottam, úgy tűnt neked Toto mellé erősítés kell.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now