85.rész
Hosszú percek teltek el így, mire megmozdult, megdörzsölte az arcát, amikor rámnézett vörös volt a szeme.
- Toto, én...
- Nem akarok erről többet beszélni. – mondta fáradtan, és enerváltan.
- De...
- Soha többet! – csattant fel - Megértetted? – nyelt egyet, és elfordította a fejét - Nem fontos kivel vagy, amíg hozzám jössz haza. – mire lesütöttem a szemem – Szeretlek. – felpillantottam és már engem nézett, én pedig azonnal odaléptem hozzá és átöleltem, ő pedig magához szorított. Amikor végre kicsit el tudtunk távolodni egymástól az arca szomorú volt. Ez az egész elmélet, amit felállított magában a félreértésünkből adódóan teljesen letaglózta és mélyen megsebezte. Mérhetetlenül fájt neki a tudat, hogy nő, akit szeret félre akar lépni, méghozzá az ő engedélyével. – Itt akarok maradni, vagy inkább keressek egy hotelt? Mi legyen?
- Nem akarok és nem is akartam zöldkártyát! Azt hittem te akarsz, te hülye! Ezért hoztam fel! – fakadtam ki, és a mellkasába boxoltam.
- Mi?
- Azt hittem, így akarod lefedezni magad Susieval ha Bécsben hülyeséget csinálsz! – tártam szét a karom, mire ő idegesen a hajába túrt.
- Akkor te nem...? -mutatott rám.
- Nem! Sebbel vége! Nekem nem kell Bambi! Fel sem merült bennem, hányszor mondjam még el te tuskó??? És más pasi se kell! - lehunyta a szemét és vett egy mély levegőt.
- Biztos? – nézett rám idegesen – Biztos vagy ebben?
- Igen! De ha ennyire azt akarod, hogy félrekeféljek, akkor holnap felszedek valakit a Red Bullnál! – kiabáltam az arcába dühösen.
- Eszedbe ne jusson! – fogta meg két kezével az arcom – Gyorsan felejtsd el ezt a hülyeséget, érted?!
- Miért akarod, hogy én...
- Nem akarom! Figyelsz te rám? Biztos, hogy beleőrülnék, ha te bárki mással... - túrt megint a hajába.
- Akkor mi a szar volt ez, hogy csináljak, amit akarok? Észnél vagy? Mi bajod van Toto?
- Inkább megőrülök a féltékenységtől minthogy elveszítselek. – pillantott rám idegesen hadonászva és kétségbeesve – Inkább elviselem, hogy mással is legyél, csak maradj velem. Hozzám gyere haza... – lépett elém és megsimogatta az arcom – Belehalnék, ha elhagynál. – közölte teljesen komolyan.
- Toto...
- Tudom, hogy idiótán hangzik, hidd el! Úgy beszélek, mint egy húszéves hülye gyerek! Azt hiszed nem látom mennyire gáz vagyok?! De ezt érzem bassza meg! Amikor megláttam Horner autóját a ház előtt, meg tudtam volna ölni! – olyan gyorsan és hadarva beszélt, hogy levegőért kapkodott, mint futott volna – Szét kellett vernem valamit, hogy ne az ő feje legyen az! Miért hagytad, hogy ő nyisson ajtót?
- Mert nem tudtam, hogy neki fogsz esni! Chris szereti Gerit, ha egyedül jött volna, akkor se másztam volna rá! Nem történt volna köztünk semmi! Még akkor sem, ha esetleg ő próbálkozik, de eszébe sincs ilyesmi! Boldog családapa. Nincs okod kiborulni, nincs senki, és nem is lesz. - simogattam az arcát – De ez igazából nem is rólam szól igaz?
- Ha nem vagy velem, mindig azt látom magam előtt amikor te és Seb... - erre felsóhajtottam – Megőrülök ettől a képtől!
- Édes, vissza kell fognod magad... - simogattam az arcát – Higgadj le.
STAI LEGGENDO
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...