𝘦𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦; 𝘰𝘯𝘦

1.4K 64 26
                                    

"Ünlülere aşıksın, değil mi Tom?" Graham merakla dizinin üzerine eğilirken kışkırttı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ünlülere aşıksın, değil mi Tom?" Graham merakla dizinin üzerine eğilirken kışkırttı. Tom kime atıfta olduğunu bilmek için iki kez düşünmesine gerek yoktu. Çocukluğundan beri Tom'un zihninde kira sızı yaşayan tek bir kız var dı, o da sendin.

"Biliyorum. Küçüklükten beri, aktris Y/n'ye en çok aşık olan kişi bendim." Tom utangaç bir gülümsemeyle başladı. "Ve en büyük aşkı kastediyorum. Ailemin beni ağlamaktan alıkoymak için bütün gün televizyonda filmlerini oynadığı noktaya kadar. Bugüne kadar, onun tüm repliklerini ezberden okuyabildim, çünkü bunu birçok kez gördüm."

"Bu çok şirin." Emily Blunt, kanepede başka bir konuk, fışkırdı. "Eminim ondan hoşlananı duymaktan mutluluk duyabilirsin."

"Televizyonu öpmek hakkında ne duydum?" Graham kendi kendine kıkırdadı.

b-" ,Tom seyircilerin geri kalanı gülerken utanca gülmek için kendini kesti, "Onun benim kız arkadaşım olduğuna ikna oldum, bu yüzden ekrana çıktığında televizyonu öpecektim." Seyirciler kahkahaya boğulurken kendini savunmak için omuz silkti. "Bu babamı çıldırttı çünkü televizyonun her yerinde tükürük vardı ama annem tatlı olduğunu düşündü."

"Aw." Graham güldü. "Yani büyük bir hayranın mıydın?"

"Beş yaşındayken o kıza takıntılıydım. Tom doğruladı.

"Kaç yaşındasın?" Emily merak etti.

"24." Tom, seyirciden bir kahkaha çıkararak belirtti.

"Ne kadar sevimli." Graham sapkın bir gülümsemeyle kalabalığa baktı. "Ve bu gece programa gelmesini istediğimizde ona da aynen böyle söyledik. Y/n, dışarı çık."

Graham arkasına bakıp el sallarken Tom'un kalbi bir an için durdu. Gözleri yavaş yavaş kiremit üzerinde yüksek topuklu sesi kalabalığın kükreme üzerinde ses olarak yukarı gitti.

"Oh hayır." Tom yuttu. Bu yüksek topuklu içine bağlı sıkı bir siyah elbise sarılmış mil uzun bacaklar vardı, tüm mükemmel yüzü ile kapalı tepesinde. Tom seni bir ekrandan sevmek için yıllarını harcamıştı ve şimdi sen ona doğru yürüyordun.

"Bayanlar ve Baylar, Y/n!" Graham, sahne arkasından neşeli bir gülümsemeyle çıktığını açıkladı. Siz kanepeye doğru yürürken seyirci sağır oldu ama Tom hiçbir şey duyamadı. Seni geniş gözlerle izlerken kalbi henüz başlamamıştı.

"Merhaba!" Graham'a merhaba dalmadan önce kalabalığa sıcak bir şekilde el salladın. Tom siz misafirlerin arasından geçerken, her birine sarılıp onlara merhaba diyerek güvensizlik içinde baktı. Sen yaklaştıkça kalbi kulaklarına çarptı ve o farkına varmadan, hayatı boyunca onun önünde duruyordu.

"Merhaba, Tom. Ben Y/n.". Ona kollarını açarken parlak bir şekilde gülümsedin. Tom neredeyse koltuğundan atladı ve gözleriniz onunkiyle karşılaştığında yuttu. Işıklar yüzünden olabilir ama gözlerinin parıltıyla kaplanmış gibi parıldamaya yemin edebilirdi.

𝘵𝘰𝘮 𝘩𝘰𝘭𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin