Nurella tarzi beğenmemek ( :// )
Sevgili Bigbang üyelerimiz yeni bir klip cikarakcakmis ^_^
GD: yeni klip imizde sende olmalisin bence duygu .
Ben elimdeki katalog u birakip . Ayağa kalktim veğğ tabikide koşup GD a sarildim . T.O.P ? Bana hatta bize bakiyodu . Napcaktim ben utanmayip ibne gibi bude kosup ona mi sarilcaktim tabiside ANİYOO!
GD u sarmaktan vazgeçip yeniden yerime geçtim.
Hâlâ inanamıyorum ben ne için geldim Seoul e ne yapıyorum .
Ailemi bile aramadim.
Off ama bide orda 7 saat geç şimdi .
Aramicam ama okul bi başlasın 4 buçuk ay sonra . Ne diyorum ben yha şimdi 4 bucuk ay mığğ. Dayanirim hem yanımda oppa larim varken hayat bana güzel .
T.O.P a çaktırmadan baktim buraya doğru bakmiyodu . Oh be sonunda !
Bi an olsun hayatım in tehlikede olduğunu düşünmüştüm . KORKUNÇ BAKIYODU
Tae yanıma gelip benle birlikte katalog a bakti . E cnm yhani onlarda make up the torial yapiyolar bakarlar tabiğğ ^-^
Birlikte güzel guzel make up lar kıyafetler takilar susler falan seçtik.
Tae ye güveniyorum tarzi benim tarz imla 1e 1Ne kadar da Tatli bi çocuk lan bu .
Yani (Taeyang) yakindan daha da tatlı .
Biz bunları yaparken diğerleri GD ye sözleri yazmakta yardim ettiler.
Gece geç saatlerde k-pop umuzu söylemeye başladık. İlk Senguri başladı. Yaklaşık 1 kişi için 2 yda 1 saatimiz gitti .
Neğğğğğğğğ?!?!?!?!???? Sıra bendee
Kısacası Boku yedim .
Deneme odasına gittim ve başladım yine bi önceki günlerdeki gibi bana heyecanla bakıyorlardi. Ama bu eskisi gibi olmicakti burda direk ben solicektim .
Lann sesimi keşfettim amq :DD
Benim için de 2 yada 1 saat gibi bir süre gitti olsun ^_^
Bu şarkı işi bittiğinde yeniden dance stüdyo suna gidcez ama sanırım yarin birkaç işlem sonunda biter . Kiii kesinlikle biter olm saat !!!!
xD sabahin 6 si güneş doğmuş amq .
Bu arada multimedya daki Taeyang ve saat gece 3 gibi ki fotoğraf bulunmakta ^_^ ^-^-^-^^-^-^-^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Gerçek Oldu
Teen FictionArkadaşlar bu benim 2.kitap im ve burda hikaye yazicam bu k hikayenin içerisindekiler bazilari hayal bazilari da olmuş lar olacak ama sunu bilinki ben bir Korecanfan im ve diger kitapimi okumanizi tavsiye ederim diger kitap imin adi Kore Maceram ^-^...