Öncelikle merhabalarrr!! Başlıktan anlayacğınız gibi, bugün sizlerin sorularıyla İmge karakterlerine bir soru cevap düzenledim ve en sonda birazcık da İmge II'den bahsetmeye karar verdim fakat önce biraz sohbet.
Tam bir saat sonra, gerek zorluklarla, gerek güzelliklerle, gerekse büyük hüzün ve hayal kırıklıklarıyla geçirdiğimiz 2020 yılına veda edip, kendimize ve tüm dünyaya yeni bir sayfa açan 2021'e adım atıyoruz. Evet, 2020 çokta güzel geçmedi kimimiz için, çok zorlandık, hatta bazılarımız geri dönülmez eşiklerden döndü, bazılarımız kazandı, bazılarımız kaybetti. Bu kayıplar bizi oldukça derinden yaraladı fakat Jackson'ın dediği gibi, kaybetmenin nesi kolay ki?
Her şeye rağmen, ben umutlarımı ve tüm hayallerimi 2021'e taşıyacağım. Evet, boğuldum. Evet, canım çok yandı. Evet, kazanmadım, kaybettim ve evet, bu kayıplar beni çok yaraladı. Fakat benim, her şeye rağmen önümde koca bir hayat var ve ben, etrafımdaki her şeye ve herkese rağmen savaşacağım. Sizde savaşın. Belki bir gün savaşacak gücünüz kalmazsa beni hatırlayın... Kaybetmenin nesi kolay ki?
Uzun lafın kısası, iyiliklere inanın. İyi şeylere, iyi insanlara, iyi haberlere... Dünyada hâlâ varlığını koruyup bir yerlerde bizi bekleyen iyi şeyler var ve iyi şeyler, sizi her zaman bulur. Sadece inanın. Eksik, yarım bırakılmış umutlarınız, tamamlanmış ya da tamamlanacak hayalleriniz ve yeni yılınız kutlu olsun. Sizi seviyorum 🖤
Şimdiyse gelelim İmge karakterlerimizin sizler için hazırladıkları soru cevap bölümüne...
(Bu soru cevap kısmını İmge finalini hiç okumamış gibi düşünerek okursanız sizin için daha güzel olur. Aksi takdirde kimsenin, "ee ama sen öldüüüün" demesini istemeyiz;)
*
-Evet, öncelikler herkes hoş geldi. Bugün burada İmge okurlarının sizlere sorduğu ve sizin de kesinlikle kaçma şansınızın olmayıp, cevaplama mecburiyetinde olduğu soruları sormak için bulunmaktayız.
Alec: Kafamıza silah da daya.
-Sessizlik lütfen, Alec. Hazırsanız ilk sorumla başlıyorum. Isabella, öncelikle çok güzelsin.
Isabella: (Utanır.) Teşekkür ederim.
Jackson: Bunu bir erkek mi söylemiş?
Alec: Çok ayıp, Jackson. Cinsiyet ayrımı mı yapıyorsun?
Jackson: Sen sus, sana mı sorduk?
-Arkadaşlar lütfen kendi aranızda konuşmayı bırakır mısınız? Ve ayrıca, hayır Jackson, bunu ben söyledim.
Jackson: Tamam o zaman, devam edebiliriz.
-Teşekkürler Jackson. Evet, Isabella ne diyorduk? Jackson'ı yalnızca rüyanda görerek ondan hoşlanmış olmanı nasıl tarif ediyorsun?
Rosalie: Kerizlik olarak tarif ediyor.
Jackson: Biz ona aşk diyoruz ama senin böyle şeylere aklın ermez.
Rosalie: (Sinirlenerek ayağa kalktığı sırada Dexter onu kolundan tutarak tekrar yerine oturtur.)
-Bu çok zor bir soru cevap olacak... Arkadaşlar, lütfen sadece sorduğum kişi cevaplayabilir mi?
Alec: Sussanıza lan! Bu güzel kızı bağırtmaya ne hakkınız var?
Jackson: Sen yazara mı yazıyorsun, terbiyesiz herif?
Alec: (Sırıtır.) Yazar değiliz ama bizimde yazdığımız şeyler var.
Jackson: (Suratını buruşturarak) Neden ben bu ilkokul çocuğuyla yan yana oturuyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMGE - I
Teen Fiction•Fantastik #1 • Onlar bana hem yaralamayı, hem de yaralanmayı öğretmişlerdi. Hem acı yaşatmayı, hem de acıya dayanmayı öğretmişlerdi. Düşeni kaldırmayı öğretmişlerdi ama defalarca düşürmüşlerdi de. Güvenmeyi, ama bir o kadar da yarı yolda bırakmayı...