2021 yılımız kutlu olsun 🎉
(daha girmedik ama çok bekleyenler var atayım dedim :)) umarım bu yıl gerçekten güzel geçer. Bütün iyi dileklerim sizinle. Sizi çok seviyorum. Nice yeni yıllara ✨💞not: yazı tipi değiştirilmiştir. Düz yazıya geçtim. Ayrıca bebeklerim oldukça uzun bir bölüm yazdım . Bundan sonra hep böyle uzun bölümler gelecek.
"Gülleri bekleme zamanıydı şimdi
adımı geriye sayma
Tanrı'dan zamanı geri isteme
zamanı
Bekleme zamanıydı şimdi
Kırdığın her parçayı ellerin
kanayarak toplama zamanı ,,~>~<~
Elimdeki hançeri çevirirken bakışlarım karşımdaydı.
"Yeniden oku"
Elçi kafasını salladı ve mektubu yüksek sesle okumaya başladı.
"Sevgili Prenses Jae Hwa;
Baş şövalyem bana ulaştı ve söylediğiniz sözleri bana söyledi. Kalbimin derinden yaralandığını bilmenizi isterim. Orada bir krallık kurmanıza izin vermem maalesef. Ait olduğunuz Saray'a dönmenizi bekliyorum.İmparator kral"
Yüzümde yeniden bir gülümseme oluştu. Elimi ileri uzattım ve yandaki kağıdı aldım. Benim bir cevap vermemi bekleyen elçiye dönmüş ve hafifçe gülümsemiştim.
"Zalim Kralın Krallığındaki muameleyi burada görmeyeceksiniz. Lütfen size ikram olarak sunduğumuz yemeklerden yerken beni bekleyin"
Önümde eğildi.
"Teşekkür ederim Kraliçem. Çok kibarsınız"
Ona gülümsedim ve yazmaya başladım.
"Sevgili Zalim Kral Kim Taehyung;
Öncelikle lütfen benimle konuştuğunuz lakaba dikkat edin. Ben bir prenses değil kraliçeyim. Kalbinizin derinden yaralanmasına üzülmediğimi belirtmek isterim. Bilirim ki taşlar derinden kırılınca çok bir şey farketmez. Krallık kurmak için sizden izin aldığımı hatırlamıyorum. Şu an ait olduğum yerde gayet mutluyum. Size bir kaç uyarıda bulunacak kadar sizi seviyorum.
Bana karışırsanız karşılığında hiç beklemediğiniz bir muamele göreceksiniz. Yeni Kraliçenizle düğününüze çağırılmadığım için üzgün olduğumu ayrıca belirtmek isterim. O muhteşem düğünü görmek isterdim.Kraliçe Jae Hwa"
Elçiye mektubu verdim ve onunla beraber çıktım. Rowoon kuzeydeyken bir mimarla çalıştığı için kule yapımında iyi olduğunu söylemişti. Bende bütün samimiyetimle ona güvenmiş ve bu görevi ona vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...