25 | something great
augustPrešiel mesiac a Harry stále nič nevedel. Pravdaže som sa do Londýna vrátila. Vrátila som po piatich dňoch. Mala som pocit akoby som ho zradila. Ušla som preč a odtrhla sa od sveta.
Nič sa nepýtal. Akceptoval to, že mu nič nepoviem. Neviem či tušil, že sa niečo deje, no odkedy som prišla každý deň je ku mne milší než zvyčajne a snaží sa udržiavať mi úsmev na perách.
Dnes ma vzal do Brightonu na pláž.
„Harry, čo to robíš?" pýtam sa, keď z vrecka vytiahne červenú krabičku.
No nie.
„Ako to asi vyzerá? Bol som už vo veľa vzťahov a stále som čakal na to správne dievča. Stretol som ťa a zachránila si mi život. Doslova. Nemohol som na teba prestať myslieť, písal som o tebe piesne a potom ked sme sa znova stretli, vedel som, že ťa chcem vo svojom živote."
„Čo je to?"
„Ten prsteň mi dala mama. Povedala, že patríš do rodiny aj bez toho prsteňa, no chcela aby si ho mala ty. Pretože je pre ňu špeciálny. Je to ten, s ktorým ju požiadal môj nevlastný otec."
„Počkaj, to je zásnubný prsteň?"
„Áno. Takže, čo na to hovoríš? Urobíš mi tú česť a-"
„Prestaň. Harry, odlož ten prsteň. Jedného dňa ho použiješ, no nie dnes."
„Odmietaš ma?"
„Odmietam prsteň, nie teba. Harry, neviem ako to povedať aby som nevyznela ako totálna mrcha, ale ja-nemyslím si, že je to dobrý nápad. Ja nie som pripravená na-toto. Si si istý, že ja som tá, s ktorou chceš byť do konca svojho života?"
„Viem, že ty si tá, ktorú chcem mať po svojom boku. Vždy. Robíš ma šťastným. S tebou sa necítim sám. Preto nosím ten prsteň so sebou už skoro tri mesiace. Dokonca som dostal požehnanie od tvojho otca. Chcel som nájsť vhodnú chvíľu."
„Skutočne? Nejde o to, že by som to nechcela prijať. Chcem. Nevieš si predstaviť ako veľmi. Musíš ma pochopiť. Je to na mňa prirýchlo.
Nemyslím si, že život, ktorý si pre mňa naplánoval je rovnaký aký som si ja naplánovala pre seba.
Potrebujem trochu viac času. Vieš čo k tebe cítim. Ľúbim ťa, ale potrebujem, viac času."
zojalarkerova
BrightonLiked by harrystyles, denise_claire and 2 671 others
zojalarkerova girl just wanna have fun
View all 876 comments
gemmastyles 🤩
henrysparks HELL YEAH!
louist91 I bet you two had a lot of fun🙈🙉🙊