Abim ve kardeşlerimi çok seviyorum onlarda beni çok seviyor ve kıskanıyorlar bugün onlara çok büyük bir şaka yapıcam biz hep birbirimize şaka yaparız ama bu en kötüsü olucak galiba. Onlara bir not yazdım notta: Ben sevgilimin yanına gidiyorum beni merak etmeyin beni o kadar sıkıyorsunuz ki artık sıkıldım beni merak etmeyin..... SU
Yazdım ve masaya bırakıp yatağımın altına girdim. O sırada abim odaya girdi ve beni aradı ama bulamadı sonra küçük kardeşim masadaki notu buldu ve abime verdi.
Abim notu okur okumaz anneme ve babama çağırdı hepsi özellikle küçük kardeşim ağlamaya başladı 'abi o biji bıyakıp gidemj ki' diyip daha çok ağlamaya başladı bende herkes başka tarafa bakarken çıkıp ona sarıldım ve 'evet bırakamam ki ben sizi' dedim ve hepsi bana sarıldı.
Yaklaşık 10 dakikadır aynı şekilde sarılı duruyorduk en sonunda 'nefes alamıyorum' dedim ama kimse dinlemedi en sonunda da 'YETER' diye bağırdım ve hepsi beni bıraktı. Derin bir nefes aldım ve okul için hazırlandım.
.........................................................................................
Bir saat sonra okula gelip en arkada cam kenarına geçtim. Yanıma Beyza diye bir kız geldi ve 'merhaba yanına otura bilirmiyim ben Beyza' dedi bende 'oturabilirsin bende Su' dedim ve biraz konuştuktan sonra sınıfa abisi olduğunu öğrendiğim Çağatay abi ve bizim kızlar konuşarak içeri girdiler Beyza 'bunlar bizim gurup' dedi ben kankilerime bakıyordum yanlarına gidip 'neden bana hiç bahsetmediniz' dedim ve tirip atarak çekip gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Çetesi
Novela Juvenilöncelikle bunu başka br erkadaş yarım bırakmış onu devam ettirmeyi planlıyorum iyi okumalar