Şimdilik sadece tanıtım ile karşınızdayım ama en yakın zamanda görüşeceğimizden emin olun. Sizleri seviyorum. Umarım beğenirsiniz.
...................
"Sen farklısın." dedi çözemiyormuşçasına. Ona 'ciddi misin' der gibi baktım. Bu cümleleri çok duymuştum. Benim üzerimde bir etki bırakmak istiyorsa daha yaratıcı şeyler bulmalıydı. Bakışlarımdaki manayı anlayıp hemen kendisini açıklamaya başladı.
"O anlamda değil. Seni manipüle edemiyorum. Üstünde hakimiyet kurup o karmaşık zihnine giremiyorum. Bu ilk defa oluyor." İşte bu dedikleri gerçekten dikkatimi çekmişti.
"Bu ne anlama geliyor? Belki de sadece yapmak istemediğin içindir." Kaşlarını çattı ve dediklerimi desteklemediğini sert bakışlarını gözlerime dikerek ifade etti. Sahi, ne zamandır bir bakışından anlıyordum demek istediklerini?
"İnan bana en çok senin üzerinde hakimiyet kurmak istiyorum. Seni aylarca izledim, gözlemledim be hatta ezberledim. Neler yaptığını, neler giydiğini, neleri sevip neleri sevmediğini, neyi yiyip neyi yemediğimi en ince ayrıntısına kadar biliyorum. Nasıl bir hayat yaşadığını ve davranışlarını ezberledim. Seni ezberledim Ayevi. Ama olmuyor. Zihnine giremiyorum, orda yer alamıyorum ve bu beni gerçekten delirtiyor."
Konuşmasının sonlarına doğru bana daha da yaklaşmış, bedenimi kendisi ile duvar arasına sıkıştırmıştı. Gözlerini büyük bir sinirle dudaklarıma indirdi. Dudaklarının arasından firar eden nefesi dudaklarımın arasından içeri giriyor daha önce hiç tatmadığım bir duyguyla tanıştırıyordu bedenimi.
"Bir kitabı cildine bakarak çözemezsin. Hele de üstündeki cilt o kitabın değilse."
......................Genç adam, göğsünün sol yanında kor gibi yanan nefretiyle dar bir sokakta yürüyordu. Saatlerdir yaptığı tek şey buydu. Bir türlü soğumuyordu içi. Kaçmak istiyordu bu adaletsiz dünyadan. Kaldıramıyordu mazlumun suçlu, suçlunun mazlum oluşunu.
Aklında intikamı, kalbinde daha kabullenemediği sevdası ile ilerlerken gözleri boyası dökülmüş ve oldukça yıpranmış bir duvara takıldı. Acı içinde okudu kendisini anlatan satırları. Sonra öyle bir 'Ah' çekti ki içinden yüreği titredi en derinden.
Duramadı daha fazla kalbini bıraktığı duvarın başında. Geldiği gibi gitti, gittiği gibi de bitti.
"Gülüşüne öldüğüm kadın, gülüşümü öldürenden geliyor kanın."
.......................
Tanıtım hakkında ne düşünüyorsunuz???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUKLA +18(ASKIDA)
Mystery / ThrillerYetişkin içerik barındırır! "Gülüşüne öldüğüm kadın, gülüşümü öldürenden geliyor kanın." ~Pusat Kayahan~