Święta 2015r.
-Hej Elwirciu - powiedziała mama kiedy weszłam do pokoju z tatą - Mikołaj chyba przyszedł, pacz ile prezentów pod choinką -powiedziała moja mama, a ja spojrzałam na choinkę i rzeczywiście pod nią było tyle prezentów.
- Woow Mamo ale dużo prezentów mogę zostać elfem i porozdawać- powiedział zachwycona i szczęśliwa.
-Ależ oczywiście skarbie śmiało- podeszłam do prezentów i zaczęłam je rozdawać.
Kiedy rozdałam już wszystkie prezenty, zaczęłam otwierać swoje... były super. Nagle mama popatrzyła na mnie pokazując przy tym palcem na jeszcze jeden prezent którego musiałam nie zauważyć. Wzięłam pakunek do ręki i zaczęłam odpakowywać.
- Mama co to jest - pokazała mamie pięknie ozdobiony zeszyt i długopis.
- To kochanie jest pamiętnik możesz w nim zapisywać swoje przemyślenia czyli to o czym teraz myślisz. Lub co dzisiaj robiłaś. Co cię zasmuciło a co rozweseliło.- powiedziała mama po czym wróciła do mycia garów i rozmowy z babcią.
Po całej imprezie wróciłam do mojego pokoju z moim pamiętnikiem, usiadłam przy biurku i zaczęłam pisać.
Wpis do pamiętnika:
24.12.2015r.,, Drogi Pamiętniku
Jak wiesz dzisiaj są święta, więc dostałam mnóstwo wspaniałych prezentów np. dużego misia, lalki barbie, klocki lego i przede wszystkim ciebie mój pamiętniczku. Będę w tobie pisać różne rzeczy i wspomnienie żeby ich nie zapomnieć. Ale jestem głupia zapomniałam się przedstawić. Jestem Elwira mam 11 lat, lubię pieski. Kiedy mam wolny czas rysuje. I mieszkam z mamą oraz starszym ode mnie bratem. To tyle na dzisiaj mój kochany pamiętniczku.
Dobranoc życzy Elwira ''Odłożyłam zeszyt na biurku poszłam się wykopać a kiedy to zrobiłam położyłam się na łóżku i zasnęłam. Przed zaśnięciem myślałam jeszcze o tym że od teraz będę codziennie pisać w tym pamiętniku i że będę miała go na zawsze. Zawsze.
Zmienić osobę na ogólna narracje
Rozdział jest krotki ale w sumie to taki podrozdział są to wspomnienia małej Elwirki , kiedy dostała swój pierwszy pamiętnik. Jeśli cię zachęciło lub masz jakieś propozycje czy uwagi napisz komponenta. Zachęcam również do zaobserwowania naciśnięcia gwiazdki. Dziękuje za przeczytanie miłego dnia.
CZYTASZ
Socjopaci uciekają za krat
Novela JuvenilSłyszałam głosy na samym początku nie rozumiałam ich , ale im częściej dźwięk się powtarzał tym głosy były jaśniejsze. Słyszałam tylko ,,Pomóż mi, proszę ''. Męczył mnie już powoli ten dźwięk. Im bardziej przybliżałam się do celi tym dźwięk stawał s...