Gerçek

128 15 8
                                    

Yeter artık bu hisler beni delirtiyor bugün bir kızla olmak istiyorum nezaket bitti güzel biz kızı alıp becereceğim aslında Bodrum'a kapatmak vardı ama Bum evde bu işe limon sıkar.
Ben yakışıklı biriyim hem burdan birini mi elde edemeyeceğim.
O salağa suçlarının bedelini ödeteceğim!
Kısa sürede bir kızı düşürüp eve döndüm Bum hiçbir yerde değildi ama bu imkansız o kaçmış mı? Neyse umrumda değil polise gitmedikçe naparsa yapsın.

-Odam burası hemen döneceğim bebeğim.

~ Bekliyorum canım.

Siktir nerdesin bum!? Lanet herif aklımda kalmayı başarıyor yine öldürüp ondan kurtulmak istiyorum.
Bu Ne ha bir not .

Sevgili Sangwoo ,
Bana çok kızacağını biliyorum ama artık dayanamıyorum peşinden geldiğimi ruhun bile duymadı sen o kızla öpüşürken oradaydım..
onun saçlarını sevdiğinde oradaydım..
Onu Kollarını aldığında oradaydım..
Ama artık bitti sangwoo .. gidiyorum bana asla vermediğin aşkı bulmaya belki bu diğer insanlar gibi olur işime aşık olurum Ne işi yapacağımı sorarsan aslında bilmediğin birçok yeteneğim var bana demiştin ki ; beni bırakma Ve kollarımdan ayrılma.
Ama o kollar iki kişiye çok sangwoo sürekli yenemediğimiz kendin ve şu kızla mutluluklar dilerim .
- Yoon Bum.

Siktir! Ne demek bu beni terk mi etti ucube? Sikeyim bu işi !!
Seni bulacağım Bum seni bulacağım Ve bulduğum an geberteceğim!

~Hoşgeldin sevgilim hazırım.
-Bende bebeğim.

Soyunduğum anda midem bulanmaya başladı yaptığım haltı yapamadım.
Çok kızmıştım.

-Siktir git evimden sürtük!

~Sen iyi misin ?

-Siktir git seni sevmiyorum takılıp yol verecektim Zaten.

Ağlayarak evden çıktığında elimde notla bilinçsizce kaldım.
Bum gitti..
Bum gitti..
Lanet olası Bum gitti..

-Seni çok özlüyorum Bum saklanıyor ol Ve çıka gel inadımı sikeyim seni çok özlüyorum!

Ve sadece sessizlik kokusunu yatağımda alabiliyordum hep aksi gibi vanilya kokardı..
Vanilya kokumu kaybettim.

Beni yavaşça öldürüyorsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin