Xiao Zhan meg akart halni. „Wei Wuxian, te gazember, te bajkeverő! Ne akard, hogy Jiang Chenggel és Lan Qirennel értsek egyet!"
Amint visszatértek a hotelbe, rögtön meg akarta nézni a híreket, de a telefonja teljesen lemerült, elvégre Wei Wuxian persze egyszer sem töltötte fel. Amint végre bekapcsolta, számos nem fogadott hívás várta, a WeChatje pedig tele volt a családjától, barátaitól, a jelenlegi forgatásokon megismert színésztársaitól kapott üzenetekkel, és mindannyian az M Hotelben történtekről kérdezték.
Három projektje fog megjelenni 2020-ban, úgyhogy... el lehet képzelni, hogy hány olvasatlan üzenete volt. Szerencsére a menedzserét bármikor zavarhatták a sürgős kérdésekkel. Máskülönben Xiao Zhan nem tudta volna, hogy hány embertől kellene bocsánatot kérnie.
És még az anyjától is kapott egy telefonhívást, aki megkérdezte, hogy tényleg jár-e Wang Yibóval. A nő azon húzta fel magát, hogy haza sem vitte Yibót, hogy bemutassa a családjának.
– ... Nem, anyu. Nem járok Wang Yibóval, jelenleg nem járok senkivel. Tudod, hogy mennyire elfoglalt vagyok.
– Semmit sem kell titkolnod előttem, fiam. Édesanyád mindig melletted lesz. Az apád egy kicsit szomorú, amiért nem lesz unokánk, de Wang Yibo sok pénzt keres, nem igaz? Akár örökbe is fogadhattok, kicsim.
– Később beszélünk, anyu.
Yibo részletesen beszámolt neki az M Hotelben történtekről, és megmutatta a CCTV-n lement hírt. Xiao Zhan elszörnyedt. Még jó, hogy a haragvó energia nem volt olyan erős itt, mint a másik világban. Még nagyobb tragédia is lehetett volna belőle, ha Wei Wuxian életre kelti az asztalon fekvő sült kacsát, és kinyírja vele a „gonoszokat" – vagy pedig halálra éget mindenkit, ahogy ő tette véletlenül (Xiao Zhan megesküdött rá, hogy az baleset volt. Soha nem vett leckéket egyetlen Zseniális Teknőstől sem). A sérült kezére nézve siránkozott. Még mindig hátra volt néhány jelenete, és esély sem volt rá, hogy a sebek időben begyógyulnak. A vágásokat el lehetett rejteni bőrszínű kötszerrel és alapozóval, de a varratokat...?
Egyébként is kénytelen volt elszenvedni azt a borzalmas égési sebet, most még a vágásokkal is meg kellett birkóznia.
– Ide tudnád adni a telefonodat, Bo Di?
Meg akarta nézni a főcímeket, hogy lássa, mit tett „ő", amiért bocsánatot kell majd kérnie. Wang Yibo odaadta neki a telefonját, és amint rákeresett a saját nevére, az első, ami szembejött vele, az az élő videó volt, amit „Xiao Zhan" Yibóval együtt sugárzott.
– Volt egy élőnk? Mármint... Wei Wuxiannal? Hogy boldogult?
– A rajongók minden szavát viccnek vették, úgyhogy ne aggódj – tájékoztatta Wang Yibo. – De lehet, hogy újabb fuvolaórákat kellene venned. Élőben mutatta be a játékát, úgyhogy a rajongók furcsának fogják gondolni, ha hirtelen elfelejted.
Xiao Zhan felnyögött. Megnyitotta a videót, és elkezdte nézni.
– Bo Di, szuper vagy fanszervízben. Nézd csak meg a kommenteket... - hirtelen elakadt a hangja.
Wang Yibo már várta a kitörést.
– Mi a...!!!
Megérkezett.
– Wang Yibo, mégis, mit gondoltál?!
– Megmentettem a seggedet, Xiao Laoshi. Wei Wuxian több ezer néző előtt akarta leszólni Kanye Westet. Szívesen.
– De... ez... - Xiao Zhan a kezébe temette az arcát. Nem csoda, hogy az anyja azt kérdezte, hogy járnak-e Wang Yibóval. Ezt bárki félreérthette! – Mit csinál a PR-csapatod?
– Semmit – vonta meg a vállát Yibo. – Úgy gondolják, hogy jó reklám.
Xiao Zhan ismét felnyögött. Hát persze. Újra ellenőrizte a WeChetet. Eddig csodálkozott rajta, hogy miért kapott olyan üzeneteket a barátaitól és kollégáitól, amikben azt kérdezték, hogy tervezi-e, hogy előbújik a szekrényből.
Az élő videót követően a romlott fancsajok serege újabb klipválogatásokat és belőlük készült rajongói videókat töltöttek fel, mindannyian ugyanazt az üzenetet hangoztatva büszkén: „YiZhan valódi".
Nem, soha nem is voltam a szekrényben, szerette volna a képükbe ordítani. Talán. De ha ott volt is, egyáltalán nem tervezte, hogy a közeljövőben bejelenti, hogy kapcsolatban van. Yibo még fiatal volt, és még nagy jövő állt előtte...
Xiao Zhan felpofozta magát. Te idióta, mi köze Wang Yibónak mindehhez? Csendben szidta össze magát.
– Zhan Ge, jól vagy?
– Öh? Ja. Holnap lesz a forgatás? – kérdezte Xiao Zhan.
– A menedzser és a rendező azt mondta, hogy holnap folytatjuk – bólintott Yibo. – A holnapiak lesznek az utolsó jeleneteink, Zhan Ge.
Xiao Zhan az ajkába harapott. Aggódott. Még mindig nem tudta, hogy mi okozta a cserét, és hogy hogyan cseréltek vissza. Szörnyű lenne, ha Wei Wuxian hirtelen visszatérne. Xiao Zhannak még mindig volt néhány eseménye, zenei fesztiválok és másféle élő műsorok, amiken meg kellett jelennie és előadnia.
Mi lesz, ha pont a színpadon történik a következő csere?
– Attól tartasz, hogy vissza fog jönni, Zhan Ge?
Xiao Zhan bólintott.
– Amikor eljöttem arról a helyről, a Százfőnix hegyen voltam a vadászaton. A túlélő Wenek Wei Wuxian nyilvánvaló segítsége nélkül szabadultak ki, úgyhogy abból nem lehet baj. Valószínűleg még mindig a saját klánjával van. Csak Jin Guangshan miatt aggódom. Megváltoztattam a történetet, Bo Di. Mi van, ha így még rosszabb lesz neki?
Wang Yibo megveregette a hátát.
– Nem lesz baja. Védi őt a főszereplői dicsfény.
– ... Naná, azért halt ilyen borzalmas halált.
– ... De attól még megkapta a boldog befejezését, nem?
Xiao Zhan felsóhajtott.
– Nagyon remélem. Most a saját „befejezésem" miatt aggódom, Bo Di. Mit tegyek, ha ismét felbukkan itt?
Wang Yibo végiggondolta a dolgot.
– Milyen programjaid vannak erre és a következő hónapra?
– Reklámtevékenységek a meglévő projektjeimhez, pár varieté műsor felvétele, dalfelvétel, és hasonló események. Színpadra kell mennem és énekelnem, Bo Di. Mit tegyek, ha épp egy élő műsor közepén cserélünk? Egyébként is... akkor is el leszek átkozva, ha a saját lakásomban, egyedül vagyok éppen. Az a pasas úgy le lesz nyűgözve a mikro sütőmtől és a kávéfőzőmtől, hogy valószínűleg felgyújtja velük a házat.
– Semmi baj, Zhan Ge, van egy ötletem.
– Mi?
– Gyere, és költözz hozzám. Vigyázni fogok rád, Zhan Ge.
~~~ EXTRA ~~~
Wang Yibo megbánta, hogy nem a sorozatban lévő szövegét idézte. Egy kicsit. Igazából mégsem. Talán jobb is volt, hogy nem onnan lopta a szöveget. Nem lenne jó, ha Zhan Ge csak Lan Wangjira gondolna, és nem rá. Wang Yibo szerette azt a szöveget és szerette volna idézni egyszer Xiao Zhannak, de nem akkor, amikor a saját kitalált változatával kellett rivalizálnia. Most újabb szövegeken gondolkodott.
Elég baj volt az, hogy Lan Wangji hamarabb csókolta meg Zhan Ge-t, mint ő, még akkor is, ha éppen Wei Wuxian testében volt.
YOU ARE READING
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanfictionRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...