Néhány erőltetett ásítás mellett szenvedtem magam végig ezen az előadás szerűségen, és közel sem úgy nézett ki hogy a közel jövőben vége lenne.– Figyu, baromira nem érdekel hogy Tony Stark mennyire felelőtlen néha, meg hogy Sólyom szemnek kicsit bűnös a múltja. Ez csak azt bizonyítja hogy ők sem tökéletesek. Ezt meg eddig is tudtuk!
– Hát még sem a példa képeid?
–Ha ennyi az, amivel át akarsz csábítani a sötét oldalra, elég gázak az eszközeid– hagytam figyelmen kívül előző kérdését.
– Még nem értem a végére!
–Hahj, ugye csak viccelsz?!
Kínomban hátra dőltem az asztalon hogy hátha befejezi, de nem tette. De egyből föl kaptam a fejemet, mikor egy videó indult el, amin az apám beszél ( hisz a hangját bárhol megismerem)
–Ez meg mi?
– Bizonyíték.– mondta egyszerűen.
A videóban olyan dolgokról számolt be, amik kormánytitkok voltak. Eltusolások, néhány összeesküvés elmélet igazolása, meg egy csomó 'alvilagi' dolog, amiben ő is részt vett.
–Ez mégis mi akar lenni?– kérdeztem kételyek között.
– Hogy az apád nem az akinek gondoltad.
– Ez nem igazi válasz. A felvétel hamisítvány is lehet!
–Akkor mit szólsz ezekhez?
Egy dobozt tett elém, ami tele volt aktákkal, és cuccokkal, amik régen apámé voltak.
Az akták nagy része a bevetésekről szólt, amin részt vett. Egy akta különösen felkeltette a figyelmem.2012. 01. 20. Madagaszkár
– Á, megtaláltad a legérdekesebbet!Ahogy olvastam akaratlanul is könnybe lábadt a szemem. Apa ezen a küldetésen vesztette életét. Vagyis nekünk azt mondták, hogy ezen a napon, IRAK-ban hunyt el, nem egy dzsungelbeli bevetésen hogy megtaláljanak valami 0-8-4-est.
–Ja, a 0-8-4-es az azonosítatlan tárgyat jelent.– szólt közbe Ward.
– De itt azt írják, hogy nem találtak semmit. Csak felkutatás közben életét vesztette.
– Jobb ha megnézed ezt is!– vett ki a doboz aljaból egy szerződés szerűséget, mi szerint apa részben a SHIELDnek dolgozott. Elkezdtem átnézni, de Ward közben folytatta– tudod, vannak olyan katonák, akik több kormány ügybe is be vannak avatva, mint amibe egy normál katonának kéne lenni. Ilyen például Glenn Talbot. Vagy mint az apád volt.
– Shieldes ügyekbe....– mondtam suttogva, a sírást visszafogva.
–Igen. De az apád jobbnak látta, ha kitálal és a nyilvánosság is tud néhány dologról. De ez a kis incidens nem maradhatott megtorlás nélkül. A nyilvánosság elől könnyű szerrel eltörölték a videót, de véglegesen csak úgy lehetett megszüntetni a fenyegetést, ha kivágják a problémát, hogy ne tehessen semmi több kárt.
– Vagyis arra akarsz célozni... hogy...
– hogy akiket te jofiúknak látsz, azok nem jobbak mint én vagy bármelyik HYDRAás. Hogy ha valaki keresztbe tesz nekik elintézik bűntudat nélkül, a családjukra nem is gondolva. Nem számít nekik semmilyen élet. Még akkor sem ha az az ember csak a többi embernek akart segíteni. De ez nem tetszett nekik így megölték. Titkos bevetés néven.
– Csak hazudsz...– szipogtam.
– Akkor miért sírsz?
–Ezek nem lehetnek valós papírok...– motyogtam magam elé.
VOUS LISEZ
Oldalak között
FanfictionMarvel/ Shield ügynökei ff Anna és Max Blake egy normális ikerpár volt, és nyugodtan élték életüket, amíg egy véletlen folytán embertelenek nem letten. Egyedül kellett rájönniük, hogy mi is történt velük pontosan. Ahogy kezdik megérteni erejüket, fe...