21- In Rut +

226 15 71
                                    

Şimdi kime üzülsem bilemedim zavallı Ash mi diyim zavallı Cal mı

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

"Ash, Ashton lütfen... Lütfen..."

"Emin misin? Yani, hazırlamadan-"

"Zaten ıslak!"

Ashton elinden geldiğince acele ediyordu ama kızgınlık döneminin nasıl bir şey olduğunu bilmediği için hızlı gitmeye ve canını yakmaya korkuyordu. Fakat boxer'ını eşofman altıyla birlikte indirip aletini açığa çıkardığında odanın içine yayılan çikolata kokusu yoğunlaşmış, Calum'ın sürekli olarak kasılıp gevşeyen deliğinden birkaç damla sıvı süzülmüştü. Bacaklarını biraz daha araladı ve Ashton tişörtünü çıkarmaya fırsat bulamadan yakasını kavradı. Genç adamı aşağı çekti. Bir an önce ona sahip olmasını istiyordu.

Ancak Ashton'ın farklı planları vardı. Dudaklarını yaralayabilecek kadar sert öpen dudaklardan kurtulup Calum'ın istediğinden biraz daha aşağı indi. Aralanmış bacaklarını kavrayarak göğsüne doğru iktirdi, böylece deliğine rahatça ulaşacaktı. Çok güzel kokuyordu ve özellikle de uzun süre seks yapmamış olmaları sebebiyle dayanılmazdı. Hem, tadını merak ediyordu. Dilini tereddütle deliği üzerinde gezdirdi.

"Siktir, A-Ash..."

"Mmm..."

Açıkçası, öncekinden pek farklı değildi. Tadı sperm gibiydi. Yalnızca tuz ve hafif acılığın yerini daha şekerli bir tat almıştı. Her melez için mi geçerliydi yoksa tıpkı kokusu gibi sadece Calum'a özel miydi bilmiyordu ama kötü diyemezdi. Buna kesinlikle alışabilirdi. Dudaklarını yaladı, ardından da dilini hemen içeri iktirdi. Calum inleyerek Ashton'ın uzamaya başlayan buklelerini avuçladı.

Deliğinin içinde öyle güzel kayıyordu ki altında kıvranan esmer çocuğun bacakları her hareketiyle seğiriyordu. Bu yüzden tutuşunu sıkılaştırmak mecburiyetinde kaldı. Dilini oynattıkça daha çok sıvı akıtıyordu.

"N-nasıl b-bu kadar... İ-iyi olabilirsin ki?"

Kalçalarını istem dışı olamayacak kadar yavaş bir şekilde ela gözlü genç adamın yüzüne doğru iktirdi. Deliğini emmeye başlamıştı, evde Calum'ı duyacak kimsenin olmaması onu rahatlatıyordu. Böylece en ihtiyaç duyduğu noktalara yüksek sesle inlemesinden korkmadan vurabilirdi.

"Ashton, Ashton lütfen. Daha fazla dayanamıyorum..."

Ashton zor durumda olduğunu biliyordu. Bu nedenle onunla daha fazla uğraşmanın hoş olmayacağını düşündü. Calum'ın hazırlıklı olsun diye anlattıklarını hatırlıyordu. İçine bir şey almadığı sürece, gerçek bir penis almadığı sürece, dayanılmaz bir fiziksel acı hissediyordu. Deliğinin üzerine son bir ıslak öpücük daha bırakıp geri çekildi.

"Çok, ç-çok acıyor... L-lütfen..."

"Şşş, biliyorum... Bebeğimle en iyi şekilde ilgileneceğim..."

Dudağının kenarına bıraktığı öpücüğün ardından işini kolaylaştırabilmek için aletini Calum'ın deliğinin etrafına sürterek sperme benzeyen yoğun sıvıyla biraz ıslattı. Minik yavru köpeğin gözleri dolmuştu, sızlanıyordu. Ucunu yavaşça içine kaydırdığında Calum hırlayarak Ashton'ın boynunu ısırdı. Delirmek üzereydi. Biraz fazla... Vahşi davranıyordu? Ancak genç adam onu suçlamıyordu, zor olduğunu tahmin edebiliyordu.

"Hareket et!"

"Bana... Bir saniye ver..."

Her zamanki kadar dar değildi. Çok ıslaktı ve neredeyse, neredeyse bir vajina gibi hissettiriyordu -ki bu Ashton'ın pek de hoşlandığı bir şey değildi- ama Calum'da düşününce çok rahatsız edici gelmiyordu. Demek ki sorun kızlardan hoşlanmamasıydı, vajinalardan değil. Yani vajinadan da hoşlandığı söylenemezdi ama-

Pup // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin