Két Lotti

5 3 0
                                    


Ismered a Két Lottit, amikor a elválnak a szülők és az ikerpárt elszakítják egymástól? Hol e két gyermek újra találkozik, és úgy döntenek, helyre hozzák szüleik megromlott viszonyát, hogy a család újra együtt lehessen?
Hát, ez nem az a történet! Köze se lesz hozzá!

Szóval, a magány, az az érzés, amikor... Ah, mit fáradok itt, ebben a depresszióról híres országban szerintem kár lenne erre időt fecsérelni... Igen osztozom sorsközösségünkön, és remélem mindenki megtalálja élete nagy párját! Tiszta szívemből!

Szinglinek lenni elég lehengerlő érzés, van az a pont amikor már a nutella kóros mennyiségű fogyasztása sem elég, és a fagylalt sem hoz megoldást a fájdalmunkra. Vagy épp annak bizonygatása, hogy biztos szép és jófej vagyok csak idők kérdésé és lesz valami, vagy hogy az én esetemben bonyolult a helyzet, lehet rossz helyen kopogtattam eddig... Ám, de eljön az a fránya pillanat, hogy a várakozás után, két badoo letöltés és törlés után besokallsz... Tinder lenne a megoldás, vagy a régi módi élőben ismerkedés újra? Hát, jelenleg dúl a covid, nem igen... Előtte meg bonyolult lett volna, szokásos válasz... A társkeresőkön a napi hangulat ingadozás jómóka, de mikor végül mindenki tesz a fejedre, kevésbé, bár meg kell hagyni, legalább ha valami összejön abból is csak barátság lesz!... De legalább megismertél új embereket!

Szóval, este van, a zuhany alatt dekkolok. Elmélkedem, mint szokás, most valahogy az éneklés nem megy, pedig lenne az a sirató ének, amit most eldalolnék...
Csorog a víz az arcomon, ömlik a csapból. A fűtés monoton nótát zeng. Nézem a jobb és bal kezem. Sóhajtok egyet. Megmosom az arcomat, majd kapcsolok, hogy hajat akartam mosni. Felnézek a plafonra, tekintetem a sarokra vándorol, ahol egy vén kaszáspók tekint le rám... Bizarr pillanat. Kezembe sampont nyomok, majd hajamba túrok duzzogva. Ismét felnézek, a póknak se híre, se hamva. Hirtelen megpillantom magam mellett a falon. A vizet iszik...
Egyszer csak átfut az agyamon egy bolond gondolat: ennek a kaszáspóknak is kalandosabb, tartalmasabb élete van, mint nekem, és ráadásul a legveszedelmesebb élőlényekkel iszik a földön, az emberekkel. Valamint mélyebbre jutott egy ember privát szférájában, mint én. Igazat meg vallva lassan már három hónapja vagyunk együtt, ez teljesen oké, hogy együtt fürdünk, iszogatunk... Hirtelen leesik a földre. Nem bír feltápászkodni rendesen. Csúszik a fal. Nyögők egyet, és lehajolok érte, majd elhúzom a zuhanyfüggöny és a mögöttem lévő mosógépre teszem. A hajamon a hab lassan a szememet is betakarja, irány visszazuhanyozni. Leöblítem a hajam, majd még egyszer alaposan megmosom, közben azon töprengek, mi lesz velem. Álmodozó típus vagyok, de az évek során az elvárasaim szépen lazultak, és szürkültek...
Párkapcsolat. Jó is volna! Nem is tudom, úgy jó volna szeretni valakit feltételek nélkül, érezni azt, hogy a világon van valódi szeretet, mely két "idegen" közt jön létre. Beugrik valami. Egy ideje már tinderezek, van párpárom, abból egy se ír vissza. Volt egy, az igen, de most már az sem... Férfiak. Lehet örökre rabja leszek a balkezemnek, néha megcsalván jobb kezem. Mi nap furcsa dolog történt, lett egy match-em egy Kornél nevű sráccal, ugyanaz a név, érdekes. Azt kell róla tudni, hogy badoo-n ezelőtt kétszer is valószínűlegbalra húzott, de itt nem... Vagy régen lehet, csak nem nézte a badoo-t, de ez túl naiv feltételezés lenne. A mostani eset tehát vagy véletlen volt, vagy csak kiégett ő is, és megállapodott a hülye fejemmel beletörődve sorsába.
Korombeli, és bejöntermészetesen. Kíváncsi vagyok ki fog először írni a másiknak.
Általában én írok először, valami rövid, de nem túl átlagos dolgot. Egy "szia,mizu"-nál többet. Bevallom elkezdett érdekelni a srác, hisz ugyanaz a nevünk. Már az is abszurd, hogy így jobbra húzott. Elég furcsa ez az eset, de nem zavar.
Lassan lezuhanyzom. Remélem a kaszáspók visszatalál.
Kész is lettem. Kiléptem megragadva a törülközőt, és az arcomba nyomtam. Megtöröltem, majd jött a hajam, melyet még gyorsan kifacsartam. Trehányul megtöröltem, majd magamat is. Felöltöztem. A fűtés kikapcsolt a döglesztő párás melegben. Egy pillanatig esküszöm, egy eső erdőben éreztem magam, egy tószélén.
Tehát sokáig elmélkedhettem. Sajnálom anyumékat a vízszámla miatt. Sosem értik miért lett több...
Kinyitom a fehér szekrénykét nyikorogva, és kiveszem belőle a hajszarítót.
-Túl meleg és párás a levegő, így nem érne sokat a hajszárítás! - mérem föl a körülményeket. Félkézzel beindítom a masinát, másik kezemmel pedig az ajtót nyitom kirésre, majd a tető ablakot, melyen keresztül csak úgy ömlik be a hideg téli levegő, kész pára zuhatagként. Szárítom a hajam. Ázott kutyának érzem magam. Szárítom, majd mielőtt még ténylegesen megszáradna, elégedetten abbahagyom, és inkább spórolok az árammal. Vissza a dobozba, majd a szekrénybe. Törölköző a helyére, papucs fel, ablak be, fűtés ki. Indulása szobámba. Telefont is kiviszem. Kitörlők rajta ezt-azt majd ledobom magam az ágyra.
-Nem töröltem föl! - mormolom keservesen. Pedig az a temérdek pára most valahova lefog csapódni. Miután feltápászkodok, és befordulok a fürdőre, csilingel a telefon. Valaki írt. Tina az, aki hasonló szituban van, mint én, bár ő most megismert valaki-esélyest.
Felmosó kezemben, törlőm a kifolyt vizet és a párát. Pipa, vissza az ágyra. Becsukom az ajtót, leheveredek az ágyra, már némi derűvel. Tina a legjobb barátom, rá mindig számíthatok, és sok közös van bennünk.
Telefont a kézbe. Csak úgy árasztja a fényt magából a sötét szobában. Betegesen közel hajolok hozzá, de legalább kapcsolok egy kis villanyt.
-Mit írt nekem, vajon? - elmélkedem. Egy kérdést szegez nekem: Te hogy törölted a badoo-t?
Pont a legjobbkor, de legalább tudom rá a választ!




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 02, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A KÉT KORNÉL: Mikor az ufók a földre szálltakWhere stories live. Discover now