Mark P.O.V.
Moramo da se nađemo, imam nesto bitno da ti kažem. Budi kod .... za petnaest minuta.
Poslao sam Nini poruku i stvarno se nadao da će da se pojavi. Ne mogu da dopustim da je Nejmar onako iskorišćava.
Hajde, čekam te vec deset minuta. Kaži mi bar da li dolaziš.Pomalo iznervirano sam joj poslao još jednu poruku. Nakon još nekih pet - šest minuta video sam je kako dolazi. Imala je raščupanu kosu, malo razmazane šminke i skoro pa totalno izgužvanu odeću. Ali mi je i dalje bila najlepša na svetu.
"Šta se desilo?"-upitao sam je kada mi se približila.
"Ništa, samo nisam spavala sinoć. "
"Problemi u raju?"-zajedljivo sam je pitao čim je na neki način spomenula Nejmara.
"Nije on kriv, okej? Samo sam ja htela da sačekam da se on pojavi kući. Kaži mi sta je bilo, pa da idem."-tiho i neuverljivo rekla je ovo prvo.
"To i jeste problem Nina. Ponaša se prema tebi kao da si igračka, iskorišćava te, užasan je. Ne zaslužuje te."
"Prekini Mark. Samo si ljubomoran na nas dvoje. Nemoj vise nikad da mi se obratiš."-vikala je i polako se udaljavala.
"Videćeš da sam u pravu, dokazaću ti."-pokušao sam da kažem, ali bilo je više onako za mene, nisam siguran da me je čula.
Nina P.O.V.
Udaljavala sam se od Marka i gora nego što sam bila kada sam dolazila. Nisam mogla da mu kažem šta se sinoć stvarno desilo, da je Nejmar(jer nemaju zvanične utakmice još par nedelja) došao kući totalno pijan i krenuo da se dere i na mene i na Davija. Pretio kako će njega da pošalje nazad za Brazil /shvatam da Davi sigurno ne živi sam njim u Španiji, ali mi je nekako priča dosadna bez njega/. Nisam mogla da ga prepoznam. Bio je drugačiji, agresivan, Užasan. Ubeđena sam da sa našla i plave vlasi na njegovoj košulji, ali sam ubedila sebe da samo umišljam. Šta ako je Mark u pravu? Možda nije trebalo da verujem Nejmaru. Od samouverene, drske devojke postala sam povučena, stidljiva devojka koja ne izlazi iz kuće.
"Izvini za ono sinoć, ne znam sta mi je bilo? Opraštaš? "-upitao me je umiljatim glasom kada sam ušla u kuću.
Naravno, svaki dan je bila ista prica. On bi se ponašao kao kreten, izlazio sa drugim Devojkama, provodio se, a onda se sutra izvinjavao. Ona je prihvatala da brzo sročena izvinjenja, nije ni razmišljala više o čudnim crvenim tragovima na njegovom vratu, licu, odeći. Postala je skroz povučena, nije izašla iz kuće mesec dana, sedela je i provodila vreme sa Davijem. On je bio oduševljen što napokon ima da nekog da se igra sa njim.
A šta je bilo sa Nejmarom? Čemu takva nagla promena ponašanja? Jeste, na početku je on ludeo bez Nine, želeo je na svaki način da je vrati. Kada mu je to uspelo, pričao je sa Sarom koja mu je rekla da je najbolje da posvadja nju i Marka, jer je onda ona samo njegova. Da bi to uradio, morao je pred Markom da se ponaša kao arogantan skot, što mu se ubrzo i svidelo. Uživao je u devojkama, polako zaboravljao na Ninu i njihovu "epsku ljubav". Nije mario za Sarin plan, bitan mu je bio samo provod, a Nina mu je služila kao devojka za pokazivanje, hvalio se kako ima "najbolju i najlepšu ribu" o kojoj drugi mogu samo da sanjaju. Ona je samo slepo slušala priče oko nje, ali nije smela ništa da kaže. Plašila se da će Nejmar da poludi i odvede Davija, koji joj je tada bio jedini prijatelj. Udaljila se od Sare, Marka, i postala opsednuta Nejmarom i svakim njegovim delom.
Mark je tražio dokaze, često ih i nalazio, od prijatelja dobijao slike raznih plavuša u Nejmarovom zagrljaju. Pokušavao je da to dokaze Nini, koja je i dalje bila ljuta na njega i odbijala svaki razgovor. A voleo je on nju i dalje. Nije prošao dan a da ne razmišlja o njenim poljupcima, zagrljajima, prvom "volim te" i njihovom prvom putu. Nije mogao da shvati kako Nejmar, koji stvarno ima najbolju devojku u gradu, prema njoj se ponaša kao igrački.
I onda, događaj koji je promenio sve za 180°.
15.12.2014.
"Zašto? "-uplakano je izašla iz kuće.
_________________
Um, stigla sam nekako i pored obaveza da postavim nastavak, možda malo kraći. Komentarišite :( ♥
YOU ARE READING
Za sve je kriv Rio
FanfictionNa šta pomislite kada čujete "Devojka mega poznatog fudbalera"? Na luksuz, skupe parfeme, tašne, odeću, automobile, izlaske? Pa delimično. Ali kada se stvarno nađete u takvoj situaciji, ne znate šta vas čeka. Pa eto, zavirite u dnevnik baš jedne tak...