•1• KAMP

110 4 15
                                    

Sabah gözlerimi rahatsız eden güneş ışınları sayesinde uyandım.Doğukanın içeriye paldır küldür girmesiyle yüzümde hissettim. Hızla ayağa kalkıp Doğukan ı kovalamaya başladım. Bu Çocukça olabilirdi ama beni sinir etmişti. Hadi ama hangi insan uyanmışken bu şekilde ayıltılmak ister. Annem "Ne koşuşyurup duruyosunuz aşağıda  insanlar  var. biraz düşünün ya. Herneyse gelin kahvaltı hazır."dediği gibi onu kovalamayı bırakıp sen sonra görürsün bakışı attım ve sandalyeyi çekip kahvaltı masasına oturdum.Annemin koyduğu çaya şeker atıp kahvaltımı yapmaya koyuldum.

▪▪▪

Okulun sıkıcı  koridorunda dolasmak sıkıcıydı. Dogukan la birlikta olunca gereginden fazla  sıkıcı oluyordu. Dogukan gereksiz yere konuşarak  başımın  etini yiyordu. Ah hadi ama bu sıkıcı degil miydi. Okuldaki öğrencilerin bagirislari yetmezmis gibi Dogukan ni çekmek.

Öğretmenlerden  bir kaçı  Doğukan la bana dogru gelirken ürpermistim. Dogukan nı durterek "Sen birsey  yapmadın degil mi?" Dedi m anında  kaslarını catarak "Ne alakası var ya. Niye hep ben birsey yapıyım ki. Tamam son zamanlarda birkaç alt sınıf öğrencilerine komplo kurup su balonu atmış  olabilirim. Öğretmenlerden birinin en zayif noktasini bulup tabi bu zayif nokta onun şişman  olmasiydi ama ben nerden bilebilirdim boyle bir tepki vereceği-" sozunu kesen ogretmenin konusmaya başlamasıydı "Sizi okuldaki basarinizdan  dolayı  kutluyoruz  ve sizi öğretmenler  kurulu olarak ödüllendirmek  istedik." Dedi adının Nazlı oldugunu bildigim öğretmen. 3 öğretmende birbirine bakarak sanki cocukmuscasina hepbir ağızdan "Size tatil hediye ediyoruz."dedilaer ben ve galiba Dogukan da anlamamış gözlerle  bakarken bir öğretmen  söze  atıldı "Ikinizi ve birkaç öğrenciyi daha Mersin de yapilacak olan kampa gondermek istiyoruz" ne kampıydı bu şimdi?

Öğrettmenlere sorduk "ne zaman gidiceğiz diye sorduk".öğretmenler dediler ki "2 gün sonra"dediler.eve gitme saat'i geldiğinde gittik ve annemize şaşırtıcı haberi verdik annnemde cok şaşırdı ve sordu "peki ne zamanmış"dedi.Bizde 2 gün sonra dedik  ve akşam oldu yattık.Sabah olunca okula gittik öğretmenleri gine gördük dediler ki "yarın hazır olun dedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IKIZIM♐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin