part one

320 20 9
                                    


"güzel bir nedenin vardır odaya dalmak için yoksa senin şu an şu salise şu dakika içerisinde öldürürüm"

koruma korkarak "evet efendim Güzel bir nedenim var Yıllardır istediğiniz kişiyi bulduk"

jeon jungkook hafif bir tebessüm ile kafasını oturduğu pahalı deri koltuğa yaslamış ve o ufak tebessüm bir sırıtma olmuş iken gözlerini kapatmış
Bir süre ne yapacağını düşündükten sonra gözlerin yavaşça açıp "getirin" dedi..

***

Park jimin dışarı çıkmış Markete gitmek için yolu tutmuşken arkasında ki siyah büyük arabadan haberi yoktu tabi..
neredeyse markete ulaşırken çok geçmeden arabayı fark etmiş olacak ki arkasına bakıp bakıp duruyordu birden arabanın açılması ile içeriden çıkan iki adam ile birlikte jimin yolu tutmuş Busa'nın
Kötü daracık sokakların da koşuşturmaya başlamıştı o ne kadar hızlı koşarsa adam o kadar hızlanıyordu..

En sonunda park jimin bir dar sokağa bir binanın içine girmis neredeyse panikten ölecek olacağını düşünürken alnından akan terleri elleriyle silip üstüne sildikten sonra montundan telefonunu aldı ve arkadaşı kim taehyung'u aradı kim telefonu açtıktan sonra olayı özet geçti ve taehyung telefonu kapatıp konum armasını istemişti.. park konumu attıktan sonra neredeyse bir 10dk geçtiğini anladı ve bina kapısını araladı yavaşça dışarıya doğru adım attı...

Park evine doğru ara yolardan giderken kolunun tutulup gözlerinin kapanması bir olmuştu.

****

Jeon sinirle beklerken kapı çaldı gel komutu ile içeri giren korumaya baktı ve çatık kaslarıyla "nerede" dedi
koruma eğik başı ile "odanız da" dedi.

Koruma soğuk ses ile çık sesini duyduktan sonra titreyen bacakları ile yavaş yavaş odadan çıktı.

Jeon korumanın odasından çıktığı an itibariyle çatık kasları yavaşca yukarı kalktığını ve yavaşça tebessümünün oluştuğunu karşıda ki aynadan görmüştü..

***

Jeon uzun bir duştan sonra rahatladigini hissetti boynundan ve saçlarından süzülen sularla birlikte odasının kilidini açıp seri bir şekilde odasının yolunu tuttu..

FINISHED...

***************

DÜZENLENDİ
Düzenlenme tarihi:16.11.2022

365 Day -JİKOOK {SMUT}-                                                      Where stories live. Discover now