Pengalaman aku di culik dan di paksa untuk jadi sex slave..
Suatu hari aku balik dari kedai n tiba2 di culik sekumpulan lelaki naik van.. Waktu tu aku mmg tak dapat melawan dan aku pengsan selama 1 jam.. Sewaktu aku sedar, kaki tangan aku telah pun terikat di penjuru katil.. Datang dlm 3 org lelaki berbadan sasa menghampiri aku.
Lelaki A : akhirnya sedar jgk ko ye
Aku : ko nk apa dari aku, tolong lh. lepas kn aku..
Lelaki A : hahahaha jgn harap lah aku akn lepaskn perempuan mcm ko ni.. Aku tgk body ko pn cantik dan mantap..
Aku : tolong lh lepaskn aku, aku merayu sangat sngt ni dekat korang..
Lelaki A : mmg tk lah aku nk lepaskn ko.. Skrg ni aku nk jd kn ko sex slave aku.. Hahahahaha
Lelaki td pun terus tampar aku sekuat hati die.. Pakaian aku pun habis kne koyak..
Lelaki A : skrg aku nk ko hisap semua btg2 kteorg kt sni. Klau ko berani melawan ko taw lh nasib ko..
Aku pn tk de pilihan lain aku terpaksa hisap btg2 dieorang.. Waktu hisap btg dieorang, salah sorang dari dieorg kencing atas muka aku.. Aku melawan dan nasib aku tk baik. Terus dieorg ikat aku dan semua kencing atas muka dan badan aku..
Selama semalaman aku di ikat dan badan aku abis berbau hancing.. Waktu tu badan aku dh lemah sangat.. Apabila dieorg tgk aku dh sedar, terus dieorg bkak ikatan tadi dan sumbat ekor mainan sex ke dalam lubang jubur aku.. Dan aku juga di paksa merangkak untk jilat kaki kaki dieorg n minta simpati untk beri aku makanan n minuman.. Sisa makanan dieorg makan letak dalam bekas makanan yg untk kucing atau anjing tu.. Ade jgk sisa tu dh diludah n aku kne makan sisa tersebut.. Minuman untk aku pula air kencing dieorg untk aku telan semuanya..