საახალწლო მომაბეზრებელი წვეულება, როგორც ყოველთვის ჩემი მდიდარი მამიკოს სახლში. ამ ყველაფერს უამრავი ნასვამი მამაკაცი ემატება, რომლებიც ისე გვაჩერდებიან მე და ჩემს ტყუპისცალს, თითქოს რაიმე აუქციონზე გამოტანილი ნივთები ვიყოთ. რამოდენიმე ჭიქას მხოლოდ იმისთვის ვსვავ, რომ ამ ყველაფერს ფხიზელი ვერ გავუძლებ.
ჩემი და ჩემს გვერდით დგება. ელსა ჩემგან განსხვავებით ზედმეტად ნასვამია. მისი შეხსნილი კაბა მოუხერხებელი ხდება მისი სხეულისთვის და ხელების ფათურით ცდილობს გაასწოროს.
- ფრთხილად იყავი. მამა არ გააღიზიანო.
მასთან ახლოს ვიწევი და ყურში ვეჩურჩულები.
- კარგი რა ქერა, გაერთე. სხვათაშორის აი იქ ნახე ერთი ბიჭი დგას, რომელიც მთელი საღამოა თვალებით მაშიშვლებს.
მეუბნება და საშუალო სიმაღლის ბიჭზე მიმანიშნებს, რომელიც უკვე ჩემთვის შესამჩნევი იყო. ვფიქრობ ეს მამაკაცი ასეთივე ჟინით მაკვირდებოდა მეც.
- ის ზედმეტად... დაბალია შენთვის.
ირონიით ვეუბნები ელსას და თვალებს ვატრიალებ.
- არამგონია ამან რამე გააფუჭოს დაიკო, ახლა კი დაგემშვიდობები, ვფიქრობ სხვა საქმეები მელის წინ.
ბოლო სიტყვებს ჩურჩულებს მის ნახევრად გამოცლილ ჭიქას ხელში მაჩეჩებს და მშორდება.
ჩემს წინ მაღალი სილუეტი ისვეტება. პირველ რიგში მის სახეზე ვამახვილებ ყურადღებას, რომელიც ჩემზე ბევრად მაღლაა. პირველი მისი სქელი ტუჩები მხიბლავს, შემდეგ მისი ლამაზი მოხდენილი ცხვირი ოდნავ მევრილი ყავისფერი თვალები ლამაზად ერყმის სახის სტრუქტურას, ოდნავ მოზრდილი წვერი კი იმაზე მეტ ასაკს აძლევს, ვიდრე სინამდვილეში იქნება.
- გამარჯობა შერიფის ლამაზმანო.
თვალებს ვატრიალებ მოძველებულ სტილზე.
- გამარჯობა უცნობო.
ვეუბნები და ჩემი დის დატოვებულ ჭიქიდან ოდნავ ღვინოს ვსვავ.
ჩემს გვერდით დგება და თავის კოსტუმის იმ ღილს ხსნის, რომლითაც შეკრული აქვს.
- აქაურობას დიდი სიამოვნებით მოვწყდებოდი ვინმე ლამაზმნთან ერთად.
მეუბნება და აქ შეკრებილ საზოგადოებას ათვალიერებს.
- კარგი იდეაა, მაგალითად შემოგთავაზებდი ობოლთა თავშესაფრის დირექტორს, ქალბატონ გელდას, რომლის ვაგინასაც სისველე მისი ქმრის გარდაცვალების შემდეგ არ უგვრძნია.
- და შენმა ვაგინამ როდის იგრძნო ბოლოს სისველე?
ჩემკენ ტრიალდება და ცალ წარბს მაღლა წევს.
- ეს კი ნამდვილად არარის შენი საქმე.
ვეუბნები და ცხვირს ვიბზეკ.
- მცდარი გადაწყვეტილება მივიღე, ისეთივე მოსაწყენი ხარ როგორც ეს ხალხი.
- მე არ ვარ მოსაწყენი, ეს შენ ვერ შეძელი ჩემი საწოლში ჩათრევა.
- ვფიქრობ ამით არც არაფერი დამიკარგავს.
მეუბნება და ზურგს მაქცევს. ჯანდაბა მან მე ამ წამს შეურაცხყოფა მომაყენა.
ჭიქას იქვე პატარა მრგვალ მაგიდაზე ვდებ და უცნობს სწრაფი ნაბიჯებით მივყვები, რომელიც მეორე სართულზე ადის. კიბეებს სწრაფად ავუყევი და ძლივს დავეწიე ჩემი მაღალქუსლიანებით.
- მომისმინე იდიოტო.
მის მხრებს ხელით ვეხები, მაგრამ სწრაფად მაკრავს მის სხეულზე და კედელსა და მის შორის მათავსებს, ჩემს ტუჩებს სწრაფად ეწერება და ფრანგული კოცნით იგერიებს ჩემს სიუხეშეს.
ვერ ვიტყოდი, რომ ეს კოცნა პირველია ჩემთვის მაგრამ სხეული მიხურდება და კოცნაში სწრაფად ვყვები ხელს მის ყელს ვხვევ და ისე ვცდილობ მის სიმაღლეზე გათანაბრებას.
- ვიცოდი, რომ წამოეგებოდი.
მეუბნება მას შემდეგ რაც ტუჩებს მაშორებს.
- ნაბიჭვარო.
ღიმილით ვეუბნები.
ფეხებზე ძლიერად მეჭიდება და მის წელზე მათავსებს ვნებიანი კოცნებით ჩადის მკერდამდე.
- ოთახში შევიდეთ.
ვეჩურჩულები და კარებისკენ ვანიშნებ.
ოთახში კოცნით შევყავართ და მიხურულ კარზე მყუდებს კარს ჩაკეთით კეტავს და ახლა ვიგებ ოხვრასადა. კვნესას ბიჭს სწრაფად ვშორდები.
- ელსა...
- ნაილ...
ჩუმი მაგრამ დაბალი ხმით ვყვირით ორივე.
- ჯანდაბა ლიამ, აქ რატომ შემოიყვანეს.
ელსას შიშველ სხეულზე ამწამს მოშორებული მამაკაცი ოხრავს.
- არ ვიცოდი.
როგორც უკვე ვიცი ლიამი სწრაფად პასუხობს.
ეს ის მამაკაცია, რომელიც თვალს არ მაცილებდა, სანამ ჩემს დას არ ამოიყვანეს ოთახში. არ ვიცი რატომ მაგრამ სხეული ამიხურდა და სუნთქვა გამიხშირდა, არ მეგონა ამას ოდესმე თუ ვიტყოდი, მაგრამ გონებას პირმა აჭობა.
- იქნებ უკეთესიცაა აქ,რომ შემოვედით.
ამ სიტყვების წარმოთქმისას მუცელი უნებლიედ ამიწრიალდა.
ლიამმა გაოცებით შემომხედა, შემდეგ კი მომღიმარ ნაილი შეხედა რომელიც ჩემსკენ მისი შიშველი სხეულით მოიწევდა.
ჯანდაბა მე ის უნდა გავაჩეროთ, მაგრამ ეს არ მსურს ჩემთან ძალიან ახლოს მოდის და სადაცაა ერთმანეთს უნდა შევეხოთ როცა ლიამია უკნიდან შეხებას ვგრძნობ, ჩემი კაბის ელვა შესაკრავი,რომელიც ხერხემლის დასაწყისიდან იწყება ნელა სცენის და კაბაც დაბლა ცურდება წამებში.
ამავდროულად ნაილის კოცნაც ვგრძნობ ტუჩებზე და ყველაფერი საშინლად სასიამოვნო ხდება.
ლიამის ოდნავ გრილ ხელებს მკერდზე ვგრძნობ და ცახცახს ვიწყებ რადგან ის მკერდის ზელვას იწყებს. ნაილი შიშველ სხეულზე ხელებს მჭირდება და საწოლისკენ მივყავარ, სადაც ჯერკიდევ გაოცებული ელსა ზის, სხეულზე მისი კაბა აეფარებინა თუმცა ეს ნაილს არ აკავებს ჩემთან ახლოს წევს და ჩემს გვერდით სვავს. ხან ერთს გვეხება ტუჩებზე ხან მეორეს ხელებს თავლა აცურებს და უკვე ჩემს სველ ვაგინაში ორ თითს ყოფს სხეული მიკრთება და მის მკლავებს ბეჭჭიდები. იგივეს იმეორებს ელსაზეც ჯანდაბა ის ლიამის გაშიშვლებას ელოდება თითქოს ეს პირველად არ ხდება და ამას შეთანხმებულად აკეთებსო.
წუთი ჭირდება ალბათ ლიამის სხეულს გასაშიშვლებლად და ის ჩემს წინ ისვეტება როგორც დაბლა.
მის სხეულს ვუყურებ, რომელიც საშიშად დაკუნთული და გამაგრებულია დაბლა ჩახედვა არ მჭირდება რომ მისი გამაგრება შევამჩნიო. არაფერი მოიმოქმედებდა,მაგრამ უკვე ვგრძნობ თვალების მოდუნებას.
ნაილი როგორც კი ლიამს ამჩნევს მშორდება და მას გზას უნთავისუფლებს.
ლიამი ჩემთან ახლოს მოდის და ოდნავ დაბლა იხრება იმისთვის, რომ ჩემში უკეთ შემოვიდეს. მისი დიდი ზომის გამო ხმამაღლა ვკვნესი. ლიამი ხმამაღლა ოხრავს და ცალ მკერდზე ძლიერად მეჭიდება, ჯანდაბა ის ზედმეტად დიდია ჩემთვის.
ჩემდა უნებურად გვერდით ვიხედები სადაც ჩემს დას თავი ბალიშში ჩაერთო და ისე კვნესოდა ნაილს საწოლზე მუცელზე გადაეწყვიტა და ისე ავსებდა. ისეთი შეგრძნება მაქვს თითქოს მათ შეხებაში მეც ჩართული ვარ, თითქოს ორმაგ სიამოვნებას ვიღებ ამ ყველაფრით ლიამს ვუბრუნდები და ვნებამორეული მის პრესებს ჩემი ფრჩხილებით ვხაზავ. ლიამს ეღიმება და მიახლოვდება. ერთი მოძრაობით ხელში მიყვანს და ისე აგრძელებს ჩემში ბიძგებს. მის მხრებს ვეყრდნობი და ისე ვკვნესი მოურიდებლად.
- ააჰ ჯანდაბა ლიამ ააჰ.
კივილი მოსდევს ჩემს კვნესას.
ლიამი ბიძგების აჩქარებს და უფრო ღრმად მავსებს თუმცა როცა ხვდება რომ ჩემთვის ეს ზედმეტი ხდება, საწოლზე მავრუნებს და მის ზემოდან მაქცევს ახლა უკვე მე ვმოძრაობ მის ზემოდან.
ჩემს გვერდით ნაილს ვხედავ, რომელიც უკვე საწოდზე დგას მუხლებით და ჩემს წელში მოხრილ დას საშინლად სწრაფი ბიძგებით ავსებს.
ელსა ტუჩს იკვნეტს და კვნესას ბოლომდე იკავებს. არ ვიცი რატომ, მაგრამ ნაილს ჩემკენ ვქაჩავ და ტუჩებზე ვეწაფები მისი ტუჩები ოდნავ თხელია მაგრამ ტკბილი.
ისე რომ მოძრაობებს არ ანელებს კოცნაში მოყვება თუმცა მალევე მშორდება და ლიამისკენ იხედება მეც იგივეს ვიმეორებ. ლიამი თითქოს თანხმობის ნიშნად თავს იქნევს და აი ახლა უკვე ნაილის უხეშად მაკავებს ლიამისგან გამოვყავარ.
- რა.. აჰ რას აკეთებთ.
ვკვნესი თუმცა მალევე ვხვდები ჩანაფიქრს.
- ახლა მე გაკივლებბ, პატარა.
ნაილი ყურში მეჩურჩულება და ისეთ პოზაში მოათავსეს როგორიც წამების წინ ელსა იყო.
- აააჰ ლიამ ააჰ.
ჩემი დის კვნესის გაგონებაზე მწარედ მეღიმება თუმცა ჩემს ვაგინაში სწრაფი მოძრაობით იჭრება ნაილი.
ეს ისეთი სწრაფი და ჭკუიდან შემშლელია რომ ჩემს ტუჩებს კივილი მოსდევს.
- შენი დედაც ნაილ, ნელა.
ხმამაღლა ვამბობ და ზეწარს ხელებით ვებღაუჭები
ელსასთან ძალიან ახლოსაც ვარ, ისე ახლოს რომ ჩვენი სხეულები ერთმანეთს ეხახუნება, ჩვენი სასოწარკვეთილი კვნესა კი მთელს ოთახში ისმის.
როდესაც ორგაზმს ვუახლოვდებით ნაილი ჩემგან გამოდის მასთან მივდივარ და მისი პენის ტუჩებს შორის ვიქცევ. რამოდენიმე მოძრაობა ჩემს პირში და მალევე ათავებს.
ლიამისკენ ვიყურები, რომელიც ჯერკიდევ ჩემს საშია და ბოლომდე ღრმად ავსებს მადლობელი ვარ ნაილის რომ მის ადგილას მე არ ვარ.
რადგან სანამ ლიამმა პიკს არ მიაღწია მანამდე აკივლებდა ელსას. შემდეგ კი უბრალოდ მისგან გადმოსცა და ღრმად სუნთქვა დაიწყო.
არ ვიცი როდის ჩამეძინაც მაგრამ დილით მამაჩემის იარაღის გასროლის ხმა მაღვიძებს გიჟივით ვხტები საწოლიდან და ჩემთან ერთად შეშინებულ სამ სხეულს ვუყურებ.
ჯანდაბა შარში ვართ.
×მოკლედ გილოცავთ ახალ წელს ფისოები×