-8-

876 63 58
                                    


Kenma gyűlölte a változásokat. Főleg, ha azok nagy befolyással vannak az életére. Amint meghallotta, hogy kiiratkoztatták a Nekomából, és át lett íratva egy idézőjeles magániskolába, majdnem elsírta magát. Mi a fasz? Mióta van a szüleinek olyan lehetősége, hogy felbéreljenek valakit, aki elintézi, hogy a gyereknek többé ne kelljen iskolába járnia?

Nem volt túl sok ideje ezen gondolkodni, mert az apja már idegesen hívta őt, fene se tudja már miért.

Amikor Kenma meglátta az új házukat, majdnem ott helyben orra esett. Amikor meglátta a hatalmas kertet, azt hitte, hogy tényleg valami bentlakásos iskolába akarták lepasszolni, de egy konkrét kastély volt a kert végén!

-A szobád a földszint bal szárnyának legvégén található. - Szólalt meg Mr. Kozume {1}, amint beértek az aulába. A "Kozume" feliratú kartondobozok ott is voltak egy kupacban. Amint az apja elment, Kenma gyorsan a folyosó végére szaladt, és körülnézett.

"VIP szoba"..."VIP szoba"..."VIP" "VIP" Mindenütt csak "VIP"! Merre lehet az ő szobája? Lehet hogy összekeverte a Bal-t a Jobbal?

-Nézz a sarokba Kenma.- Szólalt meg mögötte egy női hang. Kenma a hirtelen hangtól megugrott, majd hátranézett.

-Anya! Ó, csak te vagy. -Fújta ki a levegőt.

-Ott a szobád a sarokban. Örülj hogy nem raktunk be VIP-s-nak. - Jelentsen akármit is az a VIP. Kenma odanézett, ahová az Anyja mutatott. A sarokban álló két fadoboz mögött mintha egy ajtó lett volna. Kenma eltolta a két dobozt, és kinyitotta az ajtót. Egy raktárszobát rejtett. Egy kis takarítószerek tárolására megfelelő raktárszobát. Kenma tudta, hogy a szülei nem kedvelik, de azért na! Egy szoba azért csak juthatott volna neki ebben a böhöm nagy házban! Amúgy is, minek ez a rohadt nagy épület?

-Kenma, nyisd ki a második ajtót.

-Hogy a micsodát?

-A második ajtót süketkém!- Adott neki egy taslit, majd benyomta a takarítószeres polcot. A polc ajtóként viselkedve ki is nyílt, felfedve egy nagyobb szobát, melyből egy harmadik is nyílt. Kenma alaposan körülnézett. A harmadik szoba egy kisebb fürdőszoba volt. Minden igen koszos volt, és egy már odavitt szekrényen és egy matracon kívül semmi nem volt a szobában.

-A Szekrényben az új munkádhoz szükséges egyenruháid és eszközeid találhatóak. Ó, és egy útmutató. Ne hidd, hogy ingyen élhetsz itt. Már 16 éves vagy, dolgozz csak. Amúgy is, csak egy csapost tudtunk felvenni, ezért talán még jó is, hogy itt vagy. Ja, és ne add magad olcsón. -Hogy tessék? Ezzel mégis mire gondol? Helló? Hahóóóó?!?

-Ne nézz így rám, Kenma. Majd megérted, milyen jól lehet ezzel keresni. Na, viszlát. Ne okozz nekünk csalódást.- Vonult ki. Kenma egy ideig csak állt és gondolkozott. Mi a fasz, mi a fasz, mi a fasz! Ez nem illegális? Helló? Nagyon, nagyon remélte, hogy az anyja nem arra gondolt, amire ő!

Miután lenyugtatta magát, takarítani kezdett. Minél hamarabb le akart feküdni aludni. Nem elég, hogy nagyon fáradt volt, de Kurooért is aggódott. Mi van, ha a Razúr nem hatott azonnal? Ezzel a fejében valamivel hatékonyabban súrolta a padlót. Miután végzett a felmosással, elkezdte a fürdőszobában a csempét takarítani. Tudta, hogy amíg a padló nem szárad meg, addig nem tudja leteríteni a matracot. Az is kissé koszos volt, ráfért volna egy mosás. Ígyhát Kenma megfogta a jó nagy matracot, és az igazán nagy méretű kádba állította, majd a zuhanyzófej használatával szétáztatta. Lehet, nem mosógépbe való mosószerrel kellett volna összedörgölnie, mert úgy minden habos lett. A lényeg az volt, hogy a végén minden elázott, de legalább a matrac friss és tiszta volt. Addigra a szobában már felszáradt a mosás, így le is teríthette azt. Már húzta volna fel a huzatot, amikor észrevette, hogy a matrac még mindig csurom víz. Nem szárad ám az meg olyan gyorsan! Kenma persze még életében nem mosott ekkora matracot, így nem tudhatta. Inkább az aulából behurcolta a dobozait a szobájába, leterítette a pokrócát, amelyet régebben ágytakarónak használt, és abba belecsavarodva aludt el, a nekoma plüssöt szorosan magához ölelve.

El is felejtette megnézni mi lehetett a szekrényben.

Másnap reggel Kuroo nem látta őt az iskolában. Sem edzésen, sem órán, egy tanár sem tudta mi lehetett vele. Kuroo egész nap hívogatta őt, de Kenma nem vette fel. Hogy is vehette volna? Hiszen rengeteg dolga volt egész nap. A telefonja le is merült közben, de nem vette észre.

Kuroo délutáni edzés után Kenmáék háza felé vette az irányt. A kapu elé érve ez a felirat fogadta:

"Eladó ház, telefon: xx xxx xx"

-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-

{1}  Rájöttem hogy nem hívhatom szegény apját végig "kenma apjának" úgyhogy most ilyen angolosan Mr lesz~

-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-

Ígéretek tengere (KuroKen)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant