11.Díl - smutek aka táta udeří 😂

990 27 0
                                    

Když jsi šla chodbou nikdo se na tebe ani nepodíval. Tobě na těch lidech záleželo. Byla jsi u toho strašně smutná.
Najednou na tebe Charlie zavolala když jsi šla do pokoje:
Charlie: ty jsi vážně tak hloupá a myslela jsi si, že se s tebou bavíme?😂
Byt tebou tak co nejrychleji zmizím děvko!!!!😂😤😂

Ty jsi běžela do koupelny. Tam jsi se zamkla a sjela po dveřích dolů.
Začala jsi mít naprostej hysterák.
Lidi, který se s tebou jako jediný bavili, měli tě rádi a občas si rýpli, tak teďka nemáš. Všechno je ztraceno jenom kvůli tvému tátovi.😞

Měla jsi sebevražedné sklony. To tvůj bratr Tayler věděl. Ve svých 13ti letech jsi ji chtěla spáchat ale on dřív zavolal sanitku.

Pov Tayler:
Bylo tu ticho.... Občas někdo zanadával na t/j, ale jinak naprosté ticho a klid. T/j se dlouho nevracela a v pokoji nebyla. Už zbývá jen koupelna... Chvíli jsem váhal, jestli za ní nemám náhodou jít, že ty její sebevražedný sklony. Už jsem chtěla vyrazit ,ale Charlie mě zastavila.
Charlie: kam jako jdeš . Za t/j?!
Tayler:....
Charlie: jestli za ní jdeš, tak si mě nepřej ...😤
Tayler:....
Tak už vím že tam jít němužu. Pak jsem na ni přestal myslet, protože by byla stejně malá pravděpodobnost, že by to udělala.


Pov t/j:
Chvilku přemýšlíš jestli to uděláš....
Nakonec si řekneš, že to neuděláš.
Dojdeš si za tátou a osobně si to s ním vyřídit .
Měla jsi nateklé oči a rozmazanou řasenku.kazdopadne ti bylo ti jedno jak vypadáš. Pouze jsi se převlékla :

Odemkl a jsi si, sbalila si telefon a jelikož v HH nikdo nebyl, tak jsi šla ještě napsat dopis na rozloučenou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Odemkl a jsi si, sbalila si telefon a jelikož v HH nikdo nebyl, tak jsi šla ještě napsat dopis na rozloučenou. Nebo se alespoň omluvit za tátu. A říct jim poslední sbohem.

Hnedka jsi věděla kde bude tvůj táta( v hospodě, v klubu a nebo v ubytovně.)
Jako první jsi šla do klubu, táta tam nebyl. Pak do ubytovny tam taky tvůj táta nebyl . Nakonec jsi ho potkala cestou k hospodě. Byl tam s těma typkama a něco řešili.
Přišla jsi tam a zaklepala mu na rameno.
Najednou se všichni otočili a úskalí se na tebe takovým slizkým úsměvem až jsi měla husí kůži po celým těle.
???: Ale ale čiči se vrátila 😈
Táta: tak a teďka půjdeš se mnou 😈
??: Tady to je
A podal tátovi nějakou injekční stříkačku naplněnou zeleným cosi.
Táta ní to pichnul do žíli. Dál jsi už nepamatuješ nic víc než tohle.

Pov Tayler:
Jsem na T/j hrozně naštvaný. Navíc nám lhala!! Všem!!! Mám ji rád, ale tohle bylo už přes čáru.
Konečně jsme přišli domu z nemocnice. A uviděli jsme dva dopisy.
Hádám že je napsala t/j.
Tayler: hele lidi pojďte se sem podívat .
Payton: co chceš? Jestli to je něco ve smyslu, že na t/j máme být hodní a nechat ji být tak se jdu zabít
Dylan: taky 😂
Tayler: lidi cumte
A ukázal jsem na dva dopisy.
Avani: od koho to je, od zamilované holky pro Taylera?😂
Chase: to vypadá jako od t/j.....
Charlie: jdu to přečíst nahlas ok? Asi to bude něco vážného když jsme se jí KONEČNĚ zbavili.😳
Čtu:
Ahoj všem. Vím že mě nenávidíte, asi si tohle pravděpodobně ani nepřečte a vyhodíte rovnou do koše, ale i tak.
Chtěla jsem vám moc poděkovat že jste tu se mnou byli. Alespoň ty dobré 2týdny. Nechci aby jste za mnou jezdili  bojím se o vás že se vám něco stane. Vím že asi nepřijedete ale tak co už.
Vlastně když nad tím tak přemýšlím, tak to je jako z nějaké smutné knihy či filmu. Chtěla jsem vám říct pouze poslední sbohem. Jela jsem za svým otcem si to s ním vyřídit a nevím jestli se ještě vůbec vrátím.
Tayler- ty jsi byl pro mě vždy velkým vzorem. Chtěla jsem být tak slavná jako ty, vtipná jako ty atd...
Smutný bylo však to, že když jsi odjel ,tak nás s tátou opustila mamka a táta začal pít, fetovat a pravidelně mě mlátit.
Payton- tebe jsem měla strašně ráda.
Vždy jsem se s tebou cítila dobře.
Dá se říct, že jsem tě měla víc řada, než jako kamaráda. Chvilku to vypadalo jakoby i ty jsi to cítil stejně, ale já jsem prostě strašně naivní osoba.
Chase- s tebou byla vždycky sranda.
Teďka ti jenom doufám, ať si najdeš svoji vysněnou holku. Jsi fajn a věřím tomu že si ji najdeš co nejdříve.
Dylan- s tebou byl taky kopec srandy.
Na povrch jsi na mě byl pěkně hnusnej , ale věřím tomu, že uvnitř si strašně fajn. Chtěla bych, aby jsi jim tam nevyžral celou ledničku jako když jsem tam byla já.
Charlie: ty jsi byla moje druhá nej kamarádka. Občas jsi nevinně poskardlila, ale to mi nevadilo.
Vždy jsi byla ochotná pomoct.
Avani- doufám že mě už tolik jako před tím nenávidíš. Chtěla jsem to mezi námi udobřit. Vím že uvnitř nejsi taková jak se zdáš. Ve vnitř máš totiž také srdce.❤️
Addison- ahoj, jestli se se mnou nebavíš, tak s tím asi stejně nic neudělám. Byla jsi moje nejlepší kamarádka. Vždy jsi mi pomohla a nebo poradila. Cítila jsem se s tebou dobře. Chtěla jsme ještě udělat holčičí den, ke kterému jsem se bohužel už nedostala. Doufám že mě alespoň ty chápeš.

...

P.S.: měla jsem vás všechny mooc ráda.


Pov t/j:
Probudila jsem se v nějaké posteli. Byla jsem připoutaná. Když jsem se podívala kolem sebe, tak jsem zjistila, že jsem v nějaké tmavé místnosti a je tam také židle.
Slyšela jsem nějaké kroky, které smiřovali směrem k mojí posteli.
Až jsem mu uviděla do tváře, jsem zjistila že to je........____..........






Čus, jsem tu zase s novou epizodou.
Tahle je trošku delší a taky mi zabrala trošku více času 😂.
No nic méně zítra máme online-vyuku tak já už půjdu spát 😴😂.

Payton And you❤️✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat