*Hanna és Sherlock furcsán bámultak egymásra*
/MyCroft beszélt Miss Harrisonnal hogy fáradjon hozzájuk és meg is érkezet/
-Kedvesem!Kedvesem!Köszöntötte MyCroft mikor megérkezet Harrison.
-Jónapos Mr.Holmes.
-Egy autómobil?Mit ne mondjak elég pompás.Mondta MyCroft mikor elvette a táskáját hogy vigye.
-Hát haladnom kell a korral mivel bedagógus vagyok nem de?!.Mondta büszkén Miss Harrison.
-Kérem fáradjon be.De ne lepődjön meg kérem Enola eléggé "vad" lány.Mondta MyCroft mikor elkezdtek bemenni.
-Semmi gond ,ehez vagyok szokva egy kis nehezítés sose árt.Mondta Miss Harrison
*Miss Harrison felment Hanna szobájába*
-Húzd ki magad.Utasította Miss Harrison és Hanna gyorsan ki húzta magát.
-Emeld fentebb a fejed.Még mindig utasította Hannát.
-Derék bőség:61 centi,Mell bőség 84 centi.Mondta Harrison segítője.
-Az úgy elég kevés.Mondta röhögve Harrison
-Épp megfelelő.Mordult rá Hanna.
-Csípő 89 centiméter.Mondta ismét a segítő
-Kiábrándító!Helyre kell ezt is hozni.
-Miért?A csípőm elvégzi a munkát.Még is mi baj van vele?Kérdezte Hanna
-De pimasz lett itt valaki.Jó móka lesz.Én a helyedben nem sílylődnék ilyen förtelmes ruhákba.Mondta Miss Harrison.
-Nekem viszont nem lesz egy élmény.És nem akarok olyan ruhákba sílylődni,teljesen bezárt.Vágta vissza Hanna pimaszon.
-Az a ruha nem bezárt,hanem felszabadít,így magadra vonhatod a figyelmet és akár kérője is akadthat.A leányneveldébe megtanulja milyen hölgynek lenni,és számos új barátnőre tesz majd szert Enola.
-Nem kellenek barátok!Szeretek egyedül lenni.És nem fogok egy ostoba leány neveldébe járni.Mondta idegesen Hanna.
*Miss Harrison felpofozta*
/Hanna kiviharzot a bátyaihoz/.
-Nem akarok oda menni!Légyszi had maradjak itt!Tanulok,azt csinálok amit mondtok de ne keljen leány neveldébe mennem.Kérlelte bátyait Hanna.
-Ez nem kérés értelme Enola.Mész és kész.Mondta MyCroft.
-Sherlock kérlek had maradjak itthon,nekem itt jó.Mondta Hanna közben oda gugolt Sherlock-hoz.
-Sajnálom Hanna.De ő a gyámod, én nem tehetek semmit.Mondta szomorúan Sherlock.
-Légy te a gyámom !Te ezerszer jobb vagy.Kérlelte tovább Hanna.
-Sajnálom....Mondta Sherlock.
*Ekkor bejött a szobába Harrison*
-Mi együtt egy új barátságra teszünk majd szert.Mondta Miss Harrison közben oldalról megölelte Hannát.
-Nagyra értékeljük kedvességét Miss Harrison.Mondta MyCroft najd megpuszilta Harrison kezét.
-Ohh én köszönöm.Akkor én mennék is és Hanna majd holnap találkozunk.Mondta Harrison majd távozot a házból.
-Enola most azzonal menny pakolni és csak a fontos dolgokat pakold majd feküdj le aludni holnap reggel korán kell kelnünk.Utasította elég hagosan MyCroft.
*Hanna kirongyolt a szobából*
-Úgy sajnálom Hanna..Suttogta Sherlock