#14#( trip vol mod; on)

547 19 0
                                    

Bu düşünceyi aklımdan hemen atmalıyım.daha bi kere beraber olduk yani hemen hamile olamam.olmam değil mi?

Ben böyle saçma düşüncelere dalmışken yanımda oturan ateş düşüncelerimi böldü;

A:ne düşünüyosun?

Şuan da evin terasında ateşle beraber oturmuş yıldızları izliyoduk.

M:hani biz beraber olduk ya.

A:evet.

M:korunmadık.yani hamile kalırsam napıcaz ?

A:siktir ben onu nasıl unuttum.

M:ne yani çocuğumuz olsa istemeyeceksin ?

A:ya hayır ben o yüzden söylemedim.

M:tamam ben anladım senin ne demek istediğini.

Deyip ayağa kalktım.

Ateş kolumdan tutup;

A:öyle söylemek istemediğimi biliyosun?

Dedi.kolumu elinden kurtarıp;

M:biliyorum.

Deyip içeri girdim.

Ne yani çocuğumuz olsa istemiyecek miydi?

Böyle küçücük ayakları olsa,ateşe benzeyen minik gözleri böyle habersiz ne olduğunu anlamadan etrafına bakınsa,bana benzeyen burnu olsa çünkü benim burnum güzel hıh!

Ne diyorum ben ya.

Odama girip yatağıma yattım ve kapıya arkamı döndüm.

5 dakika sonra kapı açılma ve kapanma sesi geldi ardından da yatağın bi tarafı çöktü ve belime iki çift kol sarıldı.

Bende ki de inat değil mi kolunu çimdikleyip ondan uzaklaştım.

A:ahh! Kızım napıyosun ya.

Diye ateşin acı dolu sesini duydum onu hiç takmayarak gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah uyandığımda kendimi ateşin üzerinde bulmayı hiç beklemiyodum.henen üzerinden kalktım ve banyoya girdim.

Bir dj edasıyla suyu ayarladıktan sonra ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitledim.

Üzerimdekileri çıkarıp küvetin içine girdim.

Sıcak suyun içinde durmaktan artık parmaklarım buruştuğunda küvetten çıkıp durulandım.kıyafetlerimi yanıma almamıştım.kahretsin!!

Bornozu giyip kapatabileceğim şekilde her tarafımı iyice kapatıp banyodan çıktım.

Allahtan odada ateş yoktu hemen dolabımın karşısına geçip iç çamaşırlarımı giydim.altıma kırmızı dantelli kısa eteğimi giyip kemerimi taktım.üzerimede siyah beyaz çizgili dar tişötümü giyip uçlarını eteğin içine sokuşturdum.üzerime de uzun ince montumu giydim.saçlarımı kalın maşa yaptım.gözüme ince eyeliner çekip bolca rimel sürdüm.dudaklarıma da parlatıcımı sürdüm.ayağıma da bağcıklı botlarımı giydim.( multimedya da ki kıyafet.) çantamı da alıp aşağıya indim.kahvaltı ediyolardı.masaya oturup kahvaltımı etmeye başladım.

A:nereye gidiyosun böyle.

M:alışverişe çıkıcam sizde geliyomusunuz kızlar?

S:ben geliyorum.

M:tamam ahsen sen ?

A:benim duruşmam var size iyi eğlenceler.

Diyip ecden çıktı.

Aklıma önceki duruşmadan sonraki şeyler gelince suratım istem dışı asıldı.ateş de anlamış olucak ki konuşmaya başladı.

A:bende geliyorum sizle.

Hemen atlayıp ;

M:hayır .

Dedim.

A:yediyseniz kalkalım kızlar malum bugün cok işimiz var.

M:sen gelmiyosun hadi çıkalım biz selin.

A:bence geliyorum.

Deyip seline öldürücü bakışlar atmaya başladı.

S:bence de gelsin ya poşetleri falan taşır.

M:iyi ben çıkıyorum grliyosanız çabuk olup ayağa kalktım.çantamı alıp dışarıya çıktım arabamın yanına gidip kapıları açtım ve yerime oturdum.tabikide kendi arabamla gidiyodum.akşam ki olay yüzünden hala ateşe kızgınım.tamam trip atıyorum hemde baya bi.

Ateş kapıdan çıkıp yanıma geldi ve kapımı açıp;

A:benim arabamla gidicez.

Dedi.yok ya.

M:gelmiyosan sen bilirsin ama ben kendi arabamla gidicem.

A:hala akşam ki olay yüzünden trip atıyosun değil mi?

M:hayır

Deyip .kapıyı kapattım ve arabayı çalıştırıp hızla yanından uzaklaştım.

Abarttığımı düşünebilirsiniz ama abartmıyorum.çocuk bu boru değil?

Çok saçma bi bölüm oldu.vote ve yorumlarınızı bekliyorum.multide mügenin kıyafeti ve saçı var ama kız müge değil.öptümm

Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin